Lucky (2017)

Drama / Komedie

geregisseerd door John Carroll Lynch
met Harry Dean Stanton, David Lynch en Ron Livingston

Lucky volgt de spirituele reis van een 90-jarige atheïst en de eigenzinnige personen die in zijn afgelegen stadje in de woestijn wonen. Hij heeft al zijn leeftijdsgenoten reeds overleefd en de fel onafhankelijke Lucky bevindt zich op de afgrond van zijn leven. Hij wordt meegesleept in een reis van zelfontdekking die leidt naar datgene wat vaak zo onbereikbaar is: verlichting.