Gilberts Grusomme Hevn (2016)

Alternatieve titels: Gilbert | Gilbert's Grim Revenge | Eggg

Noorwegen
Komedie / Drama

geregisseerd door Hanne Larsen
met Simon Hobbel Rosendahl, Gisken Armand en Egil Hegerberg

De elfjarige Gilbert is nieuw in de buurt en lijkt een nieuw leven te kunnen beginnen. Hij hoeft alleen maar zijn afschuwelijke allergie voor eieren te verbergen en al helemaal voor Lise, de aanvoerster van de hockeyclub. Maar dan komt zijn egocentrische tante Doris een tijdje op hem passen en ze zet hem bewust eten met eieren voor. Gilberts nieuwe leven staat onder druk en hij gaat in de tegenaanval.

Vanaf 3 augustus in de bioscoop (Twin Film)