Mia Madre (2015)

Alternatieve titel: My Mother

Italië / Frankrijk / Duitsland

geregisseerd door Nanni Moretti
met Margherita Buy, John Turturro en Giulia Lazzarini

Margherita is een regisseuse die een film opneemt met de beroemde Amerikaanse acteur Barry Huggins, die nogal een uitgesproken persoonlijkheid is op de set. Buiten de set probeert Margherita haar leven onder controle te houden ondanks dat ze zich machteloos voelt als ze wordt geconfronteerd met de ziekte van haar moeder en het puberen van haar dochter.