Ricki and the Flash (2015)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Jonathan Demme
met Meryl Streep, Rick Springfield en Rick Rosas

Ricki Rendazzo, een 54-jarige rockster, zingt met haar band The Flash in een bar in de San Fernando Valley. Ze date met haar gitarist, Greg, maar is bang om zich te binden. Ze ontvangt een telefoontje van haar ex-man, Pete Brummel, dat haar dochter Julie het moeilijk heeft nu haar man Max haar heeft verlaten voor een andere vrouw. Ricki besluit naar Indianapolis te vliegen om haar dochter te troosten maar wordt met minachting ontvangen. Immers liet ze haar jaren geleden achter voor een carrière als rockster.