Prins (2015)

Alternatieve titel: Prince

Nederland

geregisseerd door Sam de Jong
met Ayoub Elasri, Olivia Lonsdale en Freddy Tratlehner

In Prins draait het om de 17-­jarige Ayoub (Ayoub Elasri), die tot over zijn oren verliefd is op Laura (Sigrid ten Napel). Helaas is Laura al bezet. Terwijl hij op verschillende manieren probeert haar hart te veroveren, komt hij Kalpa (Freddy Tratlehner) tegen, een zware crimineel met een paarse Lamborghini Diablo. Onder invloed van Kalpa begint Ayoubs wereld uit elkaar te vallen.