The Frame (2014)

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Jamin Winans
met David Carranza, Tiffany Mualem en Cal Bartlett

Alex is een dief die werkt voor een gevaarlijk kartel. Sam is een arts die op de vlucht is voor haar verleden. Hun levens raken met elkaar in botsing op een vreemde manier. Terwijl de realiteit onder hun voeten verdwijnt, zijn ze samen op de vlucht in een steeds veranderend doolhof in een ander universum, voor een demonische man die de gehele wereld uit het bestaan wil wissen.