Eden (2014)

Frankrijk
Drama / Muziek

geregisseerd door Mia Hansen-Løve
met Félix de Givry, Pauline Etienne en Vincent Macaigne

Frankrijk, jaren 90: de elektronische muziek ontwikkelt zich in een snel tempo. In slaapkamers en op illegale feestjes hoor je een opwindende mix van beats en stemmen. Paul en zijn beste vriend verwaarlozen hun studies en vormen een dj-duo genaamd Cheers waarmee ze zich in het Parijse nachtleven storten, op zoek naar bekendheid en euforie. Maar terwijl hun vrienden Thomas en Guy-Man wereldroem vergaren onder de naam Daft Punk, blijft Cheers ter plaatse trappelen.