Zo jammer dat deze uitstekende regisseur met toch een paar flinke klassiekers op zijn naam, zijn carriere heeft moeten afsluiten met een sof als 'The next big thing'.
Een lijstje gaat volgen, maar eerst nog 'The believers' op het programma.
Billy Liar wil ik graag nog weer eens herzien, Eye for an eye minder graag maar ben er toch wel weer benieuwd naar en natuurlijk moet ik Far from the madding crowd nog eens zien. Uiteindelijk wil ik toch wel alles van de man gezien hebben, maar een aantal titels hebben gewoon wat minder haast.
Interessante filmmaker inderdaad. Ik wil nog een paar titels uit de jaren 60 zien. Far from the Madding Crowd, The Day of the Locust en Marathon Man vind ik zijn beste.