Digitaal fototoestel
[permalink] geplaatst op 17 november 2010, 22:56 uurNouja voor het beste resultaat wel, maar ik slaap in hostels en wil nog wel eens blackouts hebben als ik gedronken heb dus het lijkt me verstandiger wat simpels & compacts mee te nemen.
[permalink] geplaatst op 17 november 2010, 23:01 uurQua merk Canon of Panasonic, dat zijn namenlijk de enige met een echt goede lens
( canon & leica ) en de lens is belangrijker dan de megapixels.
[permalink] geplaatst op 18 november 2010, 0:40 uurIk zou hier met plezier een foto van mijn fototoestel posten, maar het kan zichzelf niet fotograferen
[permalink] geplaatst op 12 september 2011, 8:32 uurGeen idee waar ik de vraag moet stellen dus maar even hier.
Ik ben op zoek naar een polaroid camera. Iemand enig idee waar ik die nog kan kopen?
[permalink] geplaatst op 12 september 2011, 9:17 uur
[permalink] geplaatst op 12 september 2011, 10:59 uurDaar had ik al gekeken natuurlijk
Maar dacht dat iemand hier misschien ervaring had met zo'n camera (en het kopen er van) of iets dergelijks.
[permalink] geplaatst op 12 september 2011, 15:13 uurWorden niet meer gemaakt. (zover ik weet zijn de cassetes niet meer te verkrijgen).
Kan je beter voor de fuji instax 100 gaan daar zijn nog genoeg cassetes voor te krijgen momenteel, alleen zover ik weet worden die camera's ook niet meer gemaakt.
edit. zit iets in de camera wat verboden is om te gebruiken (gevaarlijke stoffen) is heb ik me laten vertellen.
[permalink] geplaatst op 12 september 2011, 16:05 uurHm. En marktplaats? Of zou dat allemaal troep zijn? Heb al een tijdje zitten googlen maar een polaroid is volgens mij nergens meer te krijgen nee. Maar die ' instax 100' wordt ook niet meer gemaakt zeg je?
Ik ben overigens een leek hoor op dit gebied, dat je het weet. Het gaat om een kado, zou iemand er erg blij mee maken vandaar.
[permalink] geplaatst op 4 oktober 2011, 13:15 uurEentje gekocht via megagadgets.nl en vrouwlief erg blij gemaakt.
[permalink] geplaatst op 4 oktober 2011, 13:19 uur
[permalink] geplaatst op 4 oktober 2011, 18:27 uurAGE-411 schreef:
Ik zou hier met plezier een foto van mijn fototoestel posten, maar het kan zichzelf niet fotograferen

je kan misschien zelf ook ff je merk en type googlen en DAT plaatje hier droppen?
You need to think outside the box, bro

[permalink] geplaatst op 4 oktober 2011, 18:27 uurWaarschijnlijk maakt ie een grap

[permalink] geplaatst op 4 oktober 2011, 18:29 uurschram101 schreef:Waarschijnlijk maakt ie een grap
denk je? ok dan

LOL
toch moet tie buiten het doosje denken