• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.877 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.607 stemmen

Digitale ontvangers

zoeken in:

Captain Pervert

• 4658 berichten
  • 2106 stemmen

Nee, in Nederland niet, misschien wanneer je die Nokia bij verlijkbare diensten in het buitenland gebruikt, of in de toekomst op Canal+ ofzo met een film.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3282 stemmen

Vanmiddag heb ik een Nokia ontvanger gekocht. Over de ontvanger kan ik het volgende zeggen: Hij is klein, en niet zeer mooi, maar hij doet het prima en dat is het belangrijkste.

En wat een zeer leuke bijkomstigheid is, is dat ik een aantal dagen Canal+ kan bekijken en zojuist heb ontdekt dat ik mijn lijst van 'niet geziene' Coen-films tot slecht 1 film kan reduceren.

Miller's Crossing en The Man Who Wasn't there komen vandaag beiden op Canal+ !!!

Nu moet ik alleen nog Blood Simple zien.

En zodra Canal+ wordt afgesloten is er nog een hoop te zien op TCM, MGMmoviechannel, Hallmark etc.

Echt fantastisch, zo'n digitale ontvanger, dan mag hij van mij oerlelijk zijn.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik heb KPN wat opzich een aanrader is in combinatie met mobiel en internet! Weinig tot geen storing! Scherpte valt tegen, kleur dan wel weer goed. Ach is geen miskoop en goed koper dan kabel!

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

cornelis schreef:

Voor de rest vind ik de beeldkwaliteit van Digitenne om te huilen.

Hoe zijn de ervaringen met digitale tv tegenwoordig?

Digitenne kost werkelijk geen drol. En digitale tv via de kabel kost evenveel als analoog (bij @home althans). Ik heb net een nieuwe (grote) tv en wil nu ook digitale tv. Wat raden jullie aan?

En is HD-tv echt zoveel beter als ze zeggen?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Niemand?

Ik heb vandaag via een vriend Digitenne geprobeerd, maar dat leverde nauwelijks verbetering op. Nu maar eens @home digitaal proberen.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Nu digitale televisie van Ziggo (@home overgenomen), en alhoewel er enorme opstartproblemen bij dit bedrijf waren, is de kwaliteit meer dan uitstekend.

robertus65

• 1130 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik ben ook zeer tevreden met digitale tv van @Home (nu Ziggo). Het apparaat voor een paar tientjes gekocht, Digi1 heet het ding. Ik heb trouwens alles bij @Home, telefoon, tv en internet. Het digitale Basispakket is gratis en ik zag gisteren in haarscherp beeld bij Omroep Brabant hoe VVV in de laatste minuut gelijk maakte tegen PSV en nog won via strafschoppen. HD TV staat nog in de kinderschoenen, en zijn maar enkele zenders die dit hebben en het is ook nog duur.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.