MovieMeter Forum

Voor alle discussies die niet bij de films en regisseurs horen.

Hoe krijg ik de SEG Digital DVH 321 (DVD Speler) regio vrij??

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 24 september 2003, 15:23 uur
Goeiedag mensen.

Wie weet waar code kan vinden van de SEG Digital DVH 321 om hem regio vrij te maken of wie weet die code.

Heb hem trouwens bij de media markt gekocht en die hebben mij naar deze duitse site verwezen www.veseg.de maar kan het daar niet vinden.

Groet wes

bericht [permalink] geplaatst op 13 oktober 2003, 15:21 uur
Hi Wes & allen,

Ook ik heb zojuist de SEG DVH 321 gekocht voor slechts 149 Euro bij de Media markt. Ben ook benieuwd hoe deze regiovrij gemaakt kan worden.

Ben benieuwd hoe de set bevalt en of het mogelijk is om mij playstation 2 erop aan te sluiten voor Dolby Surround.

Wie o wie kan helpen ?

Tim

bericht [permalink] geplaatst op 14 februari 2005, 14:59 uur
Heb goed nieuws. Heb gebeld met SEG Duitsland. Er is een servicelijn van Seg, wel een nummer in Duitsland: 004968314880554. Regiovrij maken van de SEG DVH 321: Zorg dat er geen dvd of cd in het apparaat is, doe het schuiflaatje dicht en wacht tot deze aangeeft "no disc" daarna naar set up en tik je het nummer "5700" in, hierna volgt nog een "0". Via het set up menu beeindig je het programma. Als het goed is is die dan regiovrij. Mocht dit niet lukken, bel dan met onderstaand Duits nummer. Zij kunnen je alle info geven. Succes!! (y)

niet ingelogd

109.005 gebruikers | 64.631 films | 23.977 regisseurs | 2.514.098 berichten | 3.546.616 stemmen