MENU
Mijn Updates +

Film / Genres en landen / Meer hooligan films?

geplaatst op 16 maart 2007, 22:47 uur, permalink
Hallo allemaal,

Ik heb niet zo lang geleden de film 'Green Street hooligans' gezien, ik ben nu helemaal gek van die film en wil wel meer films zien over dit onderwerp!! Ik heb al gehoord over films als: I.D. , The Firm & Football Factory. Als iemand nog een film weet, please zeg het me!

:W

geplaatst op 16 maart 2007, 23:04 uur, permalink
* Ultrà

geplaatst op 12 april 2007, 16:28 uur, permalink
kijk gewoon eens op internet naar alle real action beelden, dat is ook op z'n tijd aardig.

geplaatst op 20 februari 2008, 16:12 uur, permalink
Zal dit topic weer eens wat leven inblazen, Rise of the footsoldier. Iemand al gezien?

geplaatst op 19 november 2008, 23:05 uur, permalink
Rise of the Footsoldier is zeker een aanrader. Alleen het deel dat over voetbal gaat is maar kort. Gaat verder meer over de onderwereld in Engeland.

Maar zeker toffe film.

Al meer dan half jaar niet gereageerd, maar iemand nog sugesties?

geplaatst op 19 januari 2009, 17:35 uur, permalink
Kijk ook eens Cass...gaat over een persoon van West Ham. In de jaren 70 een gerespecteerd iemand.

geplaatst op 19 januari 2009, 17:47 uur, permalink
ja wou het net typen "cass" echt een leuke film om naar te kijken en gaat de gehele film over hooligans

geplaatst op 22 januari 2009, 23:22 uur, permalink
naamelijk schreef:
Rise of the Footsoldier is zeker een aanrader. Alleen het deel dat over voetbal gaat is maar kort. Gaat verder meer over de onderwereld in Engeland.

Maar zeker toffe film.

Alleen jammer van dat slaapverwekkende laatste halfuur. Hoe lang kun je er als filmregisseur over doen om te zeggen: 'Tja, ik weet eigenlijk ook niet hoe het gegaan is,'?

Nomak
geplaatst op 23 januari 2009, 0:39 uur, permalink

geplaatst op 8 februari 2009, 19:37 uur, permalink

aan de korte inhoud te zien kan deze film weer echt vet worden

geplaatst op 12 februari 2009, 20:05 uur, permalink
sinds wanneer was deel 1 ook ´´vet´´. Totaale onzin film en de 2e heb helemaal niks met voetbal te maken als je de trailer kijkt... gevangis film lijkt het meer op. dan kijk ik liever prison break.

Nomak
geplaatst op 12 februari 2009, 20:29 uur, permalink
stephan1900 schreef:
dan kijk ik liever prison break.

Het eerste seizoen dan, en het 3de ook wel eigenlijk. De rest heeft dan weer weinig met gevangenis te maken.

geplaatst op 13 februari 2009, 21:30 uur, permalink
Ja ok klopt maar je begrijpt me toch... was als voorbeeld...

geplaatst op 14 februari 2009, 17:57 uur, permalink
stephan1900 schreef:
sinds wanneer was deel 1 ook ´´vet´´. Totaale onzin film en de 2e heb helemaal niks met voetbal te maken als je de trailer kijkt... gevangis film lijkt het meer op. dan kijk ik liever prison break.

als ik naar zijn score op 5 kijk ben ik duidelijk niet de enige die het een steengoede film vond

geplaatst op 23 februari 2009, 8:57 uur, permalink
Cass the movie is een goeie aanrader.
Rise of the footsoldier is ook een mooie film maar kun je niet echt een hooligan film noemen. Weet iemand of The Firm en Ultra ergens met ondertiteling te vinden is ?

bild
geplaatst op 5 augustus 2009, 20:33 uur, permalink
Hooligans 1 - 4,5*
Hooligans 2 - 2,5*

Ondanks 2 sterren daling kon hooligans 2 er zeker mee door. Het was ongeloofwaardig maar nog steeds vermakelijk. Een derde deel mag er zeker komen.

geplaatst op 10 augustus 2009, 16:18 uur, permalink
(Green Street) Hooligans blijft gewoon de beste, imo.

geplaatst op 17 augustus 2009, 15:19 uur, permalink
Hooligans is een theekransje in vergelijking met films als The Football Factory en Rise of the Footsoldier. Ik vind het wel een behoorlijke film maar ontzettend overschat, al kwamen er wat gewelddadige scènes is, toch was het allemaal veel te braaf om een realistisch beeld te geven van hooligans.

geplaatst op 18 oktober 2009, 22:47 uur, permalink
the warriors is veel beter dan hooligans

geplaatst op 30 december 2009, 0:38 uur, permalink
Away adays (ONTZETTEND SLECHT niet realistisch en nog een kloote verhaal/ acteurs ook nog
The Firm
GSH 1/2(Beste film)
The footballfactory (meest realistisch)
Cass
Rise of the Footsoldier( matig Lijkt op cass een beetje , hier in weinig hooligan meer drugsbende shit)

geplaatst op 9 februari 2010, 16:07 uur, permalink
Hooligans 2

geplaatst op 9 februari 2010, 16:21 uur, permalink
Hooligans en Green Street Hooligans 2:P Blijkbaar weten een paar nog niet waar GS Hooligans 2 over gaat : na de laatste vechtpartij zijn een paar van de GSE en Millwall Side in de gevangenis terecht gekomen. Ook in die film word gevoetbald. En het gaat nog steeds over de ruzie.

geplaatst op 9 februari 2010, 20:43 uur, permalink
Rise Of The Footsoldier is een van mijn favorieten
. Sterke film ,al duurt het hooligan gedeelte inderdaad redelijk kort.
Football Factory is ook erg goed.

geplaatst op 22 februari 2010, 21:58 uur, permalink
The Firm !!

Reinbo
geplaatst op 23 februari 2010, 7:39 uur, permalink
I.D.

geplaatst op 5 maart 2010, 12:32 uur, permalink
gillette schreef:
(Green Street) Hooligans blijft gewoon de beste, imo.

Nah Football Factory weergeeft de hooligan wereld beter

geplaatst op 29 mei 2010, 23:13 uur, permalink
sorry, maar dit is echt een slap aftreksel van deel 1 en heeft vrijwel niks met hooliganisme te maken. Zeker géén aanrader wat mij betreft !