Films met gespierde vrouwen
[permalink] geplaatst op 19 juni 2010, 21:35 uurKennen jullie Hollywood films met atletische en gespierde vrouwen? Ik ken de volgendde films van
Sue Price:
Nemesis 2
Nemesis III
Rachel McLish:
Iron Eagle III
Ravenhawk
Kathy Long:
Knights
The Stranger
En Cory Everson speelt in bijvoorbeeld Natural Born Killers eventjes de rol van Mallory. Nog meer misschien?
[permalink] geplaatst op 19 juni 2010, 22:32 uur
[permalink] geplaatst op 19 juni 2010, 22:36 uurWat is er zo grappig aan zijn vraag? Ik heb wel gekkere topics voorbij zien komen.
Nouja, ik weet in ieder geval geen enkele film met atletische of gespierde vrouwen, is ook echt niet mijn ding.
[permalink] geplaatst op 19 juni 2010, 22:39 uurJa kom op heey
Kan het nog gekker?
films met vrouwen met 2 testikels?
[permalink] geplaatst op 19 juni 2010, 22:42 uurDouble Impact met Cory Everson.
En dan krijg je er ook nog eens 2 keer!! Jean-Claude Van Damme bij.
[permalink] geplaatst op 20 juni 2010, 2:13 uur
[permalink] geplaatst op 20 juni 2010, 14:09 uurIk had reacties als BigT al wel verwacht en daarom expres niet bij gezet waarom ik dit wil weten. Het is voor een schoolopdracht. Waarom mannen altijd groot en gespired moeten zijn maar vrouwen nooit en altijd klein. Zelfs in actiefilms zijn de vrouwen tenger wat toch vreemd is aangezien ze in die films vaak nog wel eens van mannen winnen.
[permalink] geplaatst op 20 juni 2010, 14:50 uurMisschien had je het er toch beter bij kunnen zetten, ik dacht namelijk dat het voor je zelf was

[permalink] geplaatst op 24 januari 2012, 21:52 uurThe cell