- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #3
Laddercompetitie #3
Cheo
-
- 5474 berichten
- 1182 stemmen
Ik dacht dat het idee was dat elke film 1x per dag mocht uitdagen..
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Oke ,stoppen, was meer om Lad te stoppen met RD
Dit is toch de battle die bezig is, dus stand is momenteel 1-3 voor RD, ik hou gewoon de mensen op de hoogte die niet meedoen aan al die heisa hier...
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
Zoek het maar op. In ieder geval is het duidelijk dat er een verschil bestaat tussen regels en etiquette. Etiquette is een beleefd verzoek om een bepaald iets niet te doen, een regel verbiedt dat gewoon.
De 15 minuten grens wordt door iedereen aangehouden, indien niet wordt een geplaatste battle gewoon overruled. Het twee keer duelleren per dag is zeer duidelijk een ander geval.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Ik zit hier nu al een paar maanden op en ik kan me niet één keer herinneren dat hier een drama over gemaakt werd. Het werd tot nu toe gerespecteerd dat als een film van een andere film won, die battle die dag niet meer mocht...Ook omgekeerd niet...
Beetje jammer dan ook dat Erwinner en Cheo dit wel gedaan hebben...
PS: let vooral op wie elkaar weer gelijk geven... Moet ik er dan nog een tekening bijmaken? 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
Enige regel die daarover geldt is dat een battle niet meteen herhaald mag worden, de rest is etiquette.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Neen, we gaan nu niet de dingen veranderen, we hebben het zo de hele tijd gedaan dus die vorige battle is niet geldig...
Stoppen nu met dat gedoe hier, want het gaat al lang niet meer over de oorzaak, maar meer over het "ik wil gelijk krijgen"...
Mijn oplossing: we doen zoals we al de hele tijd gedaan hebben, namelijk een volgende battle opstarten, en dat was in dit geval MD tegen RD, met RD in een 1-3 voordeel...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Je kon het zeker niet vinden?
Dat komt omdat het niet geschreven is (ik kon het niet vinden tenminste
). Toen ik hier voor het eerst meedeed, heb ik het begin doorgespit op regels maar niets gevonden. Echter toen ik een battle startte voordat de 15 minuten om waren werd ik teruggefloten.
En ik accepteerde dat. Niets om moeilijk over te doen. Ik vroeg niet waar staat dat geschreven of iets soortgelijks. Gewoon accepteren en doorgaan. Morgen is er een nieuwe dag.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De 1e keer ging ik akkoord met jullie, ik had het niet eens in de gaten. Toen Cheo hem plaatste was het alweer 3 uur verder.
Het mag maar is niet gewenst.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
In de discussie die voorafging aan dit bericht is dat zo'n beetje besloten.
Wat mij betreft wordt er een stemming gehouden, want dat ik me niet kan in vinden in die etiquette moge duidelijk zijn. Van mij krijgt iedere film 1 - één, uno, one - keer per dag de kans een duel te beginnen.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
In de discussie die voorafging aan dit bericht is dat zo'n beetje besloten.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
De 1e keer ging ik akkoord met jullie, ik had het niet eens in de gaten. Toen Cheo hem plaatste was het alweer 3 uur verder.
Is het dan zo moeilijk om een dag te wachten?
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
Dank Apollinisch voor het opzoeken. Niet iedereen heeft vakantie ...
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Bon, dus MD- RD 1-3...
Wat een heisa weer over iets waar al die tijd geen drama van is gemaakt en het gewoon "normaal" was...
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dus we gaan stemmen tot de 8 ofzo?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Bon, dus MD- RD 1-3...
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Het kwartier is voorbij... 
Maar vooruit dan maar, aan Cheo de eer...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ik kom met de ingestelde weergave van 30 berichten per pagina gewoon bij het juist bericht terecht...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Mocht er een stemming plaatsvinden, dan ben ik tegen.
Vind het helemaal niet erg als een battle omgedraait terugkomt.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
Ik zie nog steeds niet waarom de battle niet geldig is. Er is geen regel die de battle verbiedt ...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ik zie nog steeds niet waarom de battle niet geldig is. Er is geen regel die de battle verbiedt ...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Stel : Iemand gooit een nieuwe titel erin tegen positie 250 dus.
Die titel wint en komt niet verder dan 250.
Dan zou er dus diezelfde dag geen nieuwe titel geprobeert mogen worden....
Cheo
-
- 5474 berichten
- 1182 stemmen
Mocht er een stemming plaatsvinden, dan ben ik tegen.
Vind het helemaal niet erg als een battle omgedraait terugkomt.
Ik ook, elke film moet 1x per dag uitdager kunnen zijn.
Laat de battle nog maar even wachten want het is geloof ik nog niet uitgepraat 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Stel : Iemand gooit een nieuwe titel erin tegen positie 250 dus.
Die titel wint en komt niet verder dan 250.
Dan zou er dus diezelfde dag geen nieuwe titel geprobeert mogen worden....
Cheo
-
- 5474 berichten
- 1182 stemmen
Als Reservoir Dogs dit wint en van de volgende verliest betekent dat dus dat Mulholland 24 uur niet meer mag battlen omdat er dan battle herhaling plaats vindt..prachtige regel 
Deze regel schijnt dus te bestaan, ik wist het niet, maar meerdere mensen zijn het er niet mee eens. Oplossing? Stemming?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Klopt, maar het gaat toch om de bescherming van de vorige titel?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
2-1
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Van mij mag er een stemming komen, anders is deze discussie in de toekomst onvermijdelijk.
Elke film mag één keer per dag een duel beginnen, ongeacht de tegenstander
-
Elke film mag één keer per dag een duel beginnen, tenzij het openingsduel diezelfde dag al eerder plaatsvond in omgekeerde volgorde
1-0
Tot de 10, 2 verschil (als na 12 uur de 10 stemmen nog niet bereikt zijn wint het "standpunt" met de voorsprong of bij een gelijke stand het "standpunt" dat de eerstvolgende stem krijgt)
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Elke film mag één keer per dag een duel beginnen, ongeacht de tegenstander
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.