• 15.945 nieuwsartikelen
  • 178.903 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.961 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij staan jullie er niet bij stil dat de film alweer uit 1978 dateert en één van de eerste teen slasherfilms was. Beetje respect dus.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Bij The Dark Knight:

combi schreef:

als je op details gaat letten kan je beter geen film meer kijken want film is bullshit zelfs als het een waargebeurd verhaal is.

Asaharo schreef:

Wat doe je dan op deze site? Niet slecht bedoelt hoor, maar lijkt me gewoon wat vreemd.

combi schreef:

je heb gelijk ik ga me meteen uitschrijven.

En combi heeft degelijk de site verlaten

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hij had zo te zien (weer) een off-day .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het laatste tussen spoilers geplaatste bericht van combi bij Laddercompetitie #6 loog er ook niet om. Niemand is overigens op deze provocatie ingegaan. iedereen die op Irréversible stemt is zielig.

neo

• 15436 berichten
  • 10048 stemmen

De quote van soom en reacties daarop verwijderd. Indien zo'n bericht elders al verwijderd wordt, gebeurt dat ook hier.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

En de logica daarachter is...?

Die quote van Kiros moet dan trouwens ook nog geschrapt worden.

neo

• 15436 berichten
  • 10048 stemmen

Als iemands bericht en reacties daarop worden verwijderd, betekent dat dat het niet op de site thuishoort. Het is nogal vreemd om dan datzelfde bericht wel elders toe te staan en mensen wederom erop kunnen reageren. Lijkt mij heel logisch. Het is standaard beleid van ons moderators.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Als iemands bericht en reacties daarop worden verwijderd, betekent dat dat het niet op de site thuishoort.
En wat als een bericht offtopic is en enkel daarom verwijderd wordt? Heeft de quote, hoe memorabel ook, hier dan nog steeds geen bestaansrecht?

Ik zou dat helemaal niet logisch vinden.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Kevin13 schreef:

deze is pas memorabel.

Al wie niet stemt is zielig. (uitgezonderd Halcyon)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Daar reageerde Kevin13 niet op.

Hij reageerde op een bericht dat inmiddels verwijderd is.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Verder ging het hier ook gewoon gezellig verder met cyberpesten. Behoorlijk triest imho.

neo

• 15436 berichten
  • 10048 stemmen

Wederom quotes verwijderd die nu ook elders zijn verwijderd. Svp misstanden melden via een alert.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

neo schreef:

Wederom quotes verwijderd die nu ook elders zijn verwijderd. Svp misstanden melden via een alert.

Heb ik gedaan via pm naar HarmJan

neo

• 15436 berichten
  • 10048 stemmen

Die is geen moderator. Sowieso bereik je via de alert optie gelijk alle moderators.

Goed, iemand nog een leuke quote?

L_T_B

• 266 berichten
  • 504 stemmen

U vraagt, wij draaien.

gijs bertus schreef:

[...] en op de hoeveelheid kippevel die ik in de bioscoopzaal had zou menig pluimveehouder jaloers zijn.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Whahahaha, die is errug goed!

titia

• 601 berichten
  • 1302 stemmen

leuke typering!

...wel een film waar ik écht niet heen zou gaan, waar stond deze quote bij, dan sla ik 'm over! (watje, I know)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nee jij snapt het niet!

je bepaald niet zelf of een film goed is of niet

een fim is goed of niet das een groot verschil!

maar ik wist niet dat je boos zou worden stoere kerel

Blijkbaar bepalen we tegenwoordig niet zelf meer wat we wel en wat we niet leuk vinden

Niet memorabel nee, wel geinig dacht ik.

titia

• 601 berichten
  • 1302 stemmen

Geeft wel lekker duidelijk aan waarom ik heel voorzichtig ben geworden met het geven van een mening bij een film. Mijn mening is precies wat ik zeg, een mening, maar soms krijg ik van die rare reacties zoals hierboven. En daar heb ik niet altijd zin in.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Bij welke film staat deze reactie?

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

titia schreef:

Geeft wel lekker duidelijk aan waarom ik heel voorzichtig ben geworden met het geven van een mening bij een film. Mijn mening is precies wat ik zeg, een mening, maar soms krijg ik van die rare reacties zoals hierboven. En daar heb ik niet altijd zin in.

Die moet je gewoon negeren. Voor elk van dit soort figuren zijn er tien anderen die blij zijn met je mening (alleen reageren die natuurlijk veel minder).

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Kevin13 schreef:

Bij welke film staat deze reactie?

Bij Orphan (2009)

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Zijn reactie op Vascago is inderdaad wel geinig ja.

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

titia schreef:

Mja, voor mij geeft het nu wel lekker duidelijk aan, wat voor stompzinnige berichten 'wij' geacht worden te respecteren onder het mom 'het is mijn mening'. Hij geeft zijn mening niet echt, hij schreeuwt iets over iemand anders zijn mening om vervolgens te stellen dat het buiten kijf staat dat het een slechte film is en anders zal je wel behoren tot een the Holiday publiek. Opsouten met dat soort reacties. Dat telt voor mij niet als mening en dat soort onzin ga ik al helemaal niet respecteren. Een mening kan niet goed uitgelegd zijn, ongenuanceerd zijn, tegenstrijdigheden bevatten of gewoon (zoals hier) niets meer dan een beetje geschreeuw. Ik denk ook niet dat je het type gebruiker bent die zich ernstige zorgen hoeft te maken na het geven van je mening.

titia

• 601 berichten
  • 1302 stemmen

mister blonde schreef:

Ik denk ook niet dat je het type gebruiker bent die zich ernstige zorgen hoeft te maken na het geven van je mening.

Thanx!

Maar goed, ik heb echt wel reacties gehad in de trant van "je begrijpt de film niet, dit is gewoon fantastisch", en soms schiet dat bij mij in 't verkeerde keelgat. Zal wel aan mij liggen. In elk geval, als mijn mening de eerste is bij een film, of afwijkt van de andere berichten, dan probeer ik het altijd ontzettend te nuanceren, om dit soort gedoe te ontwijken. Het is echt maar een mening, en ieder mag vinden wat hij/zij/het wil, maar ga dat alsjeblieft niet voor waarheid aannemen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Titia, ik respecteer natuurlijk je mening hierboven

Ik ben het er alleen niet me eens.

Zolang ie goed beargumenteerd kan worden, vind ik dat je altijd je mening moet geven op een forum. Daar is het tenslotte ook allemaal voor bedoeld. Reacties als in het voorbeeld worden zoals je ziet toch wel tot de orde geroepen en uiteindelijk win je het van dat soort mensen altijd op de inhoud.

Zonde als je je in gaat houden voor dit soort types.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

In de draad 'Is Jason Voorhees homoseksueel?'

Hip-Hop Drunkie schreef:

[...] iemand gay noemen is een zware belediging....

L_T_B schreef:

En dit was het nieuws van 1950. Terug naar de studio...

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Eigenlijk heel die draad

Fran

• 1953 berichten
  • 1732 stemmen

Ja. ik vind hem ook inderdaad grappig. Heel gevat.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Niet alleen memorabel maar ook zeer mooi die opmerking.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.