Op welke leeftijd begonnen jullie actief (bewust dus) met films kijken? Welke soort films waren dit? En hoe is je smaak in de loop der jaren geevolueerd. Ik wil graag weten of ik als negentienjarige een goede leeftijd heb, of de meesten er al vroeger aan begonnen waren. 
Het lijkt me sowieso raadzaam dit topic goed af te bakenen en zelf als eerste voorschot te nemen door je eigen ervaringen te delen.
Anders bloedt zo'n topic meteen dood.
Een deel van je vraagstelling komt al aan bod in deze topics:
Film >> Algemeen >> Leeftijd, opleiding en filmwaardering
Bericht verplaatst naar De Site > Gebruikers > Ontwikkeling van je filmsmaak
Omdat dit nieuwe topic grotendeels aansluit bij dit reeds bestaande topic is (in overleg) besloten het nieuwe topic te sluiten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.