Utrecht
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik weet niet of ze ook een winkel hebben, bestellen via internet gaat bij hun wel heel eenvoudig (acceptgirokaart)
brucecampbell
-
- 3344 berichten
- 7726 stemmen
Ik ga morgen een daguitstap maken naar Utrecht.
Kan iemand de adressen van alle belangrijke DVDwinkels geven?
Alvast bedankt!
gotti
-
- 14094 berichten
- 5968 stemmen
Vooral Mediamarkt en Boudisque:
Media Markt Utrecht
Gildenkwartier 181
Boudisque Utrecht
Drieharingstraat 5- 31
De mediamarkt zit in het winkelcentrum binnen het station, de boudisque zit in één van de zijstraten van het vredenburg.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Zij willen ook nog wel eens leuke DVD'tjes hebben:
Plato Utrecht
Steenweg 13
abberline
-
- 106 berichten
- 122 stemmen
waar in utrecht kan je leuke dvd'tjes voor een redelijke prijs?
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Utrecht is toch wel mijn favoriete stad om dvd's te kopen. Dat eigenlijk alleen vanwege één winkel: Boudisque. De andere dvd winkels in Utrecht koop ik bijna nooit iets omdat mijn eerste halte Boudisque is. Als ik daar weg ga, is mijn geld op en mijn rugzak vol.
Volgende week weer eens naar Boudisque om mijn geld op te maken.
Maar het is echt een aanrader. Veel zeldzame titels. Zelf zit ik bijna altijd door de horror sectie te spitten. Maar ze hebben wat ik gezien heb ook veel andere titels. Aanrader dus!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik moet ook maar eens naar Utrecht, want in Amsterdam sluiten alle goede dvd-winkels. Boudisque is al weg en die winkel in Magna Plaza is weg. Zullen wel weer nieuwe H&M-vestigingen in komen, want daar zijn er pas 100 van in Amsterdam. Leve het kapitalisme! 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Groot gelijk. Hier onderin (Limburg) heb je helemaal geen goede dvd winkels, zeld ben ik op zoek naar wat specialere titels. Vooral horror/Trash. Maar ik heb het ervoor over. Hier hebben we alleen maar een FRS en een VanLeest..
sinterklaas
-
- 11837 berichten
- 3328 stemmen
Fame wordt toch hopelijk niet gesloten??? 
sinterklaas
-
- 11837 berichten
- 3328 stemmen
Nee maar nu we het over dat er veel goede DVD-winkels in Amsterdam gaan sluiten.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2377 stemmen
Dat gezeur over winkels die gaan sluiten begrijp ik niet helemaal, zeker niet van gastjes die zowat 10 jaar jonger zijn dan ik. We leven in 2008; alles is op internet verkrijgbaar, zeker DVD's. Logisch dat al die zaken sluiten, want ze hebben geen enkele toegevoegde waarde.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het is toch leuk om in een winkel door de dvd's te snuffelen? Het grootste voordeel vind ik dat je ze meteen mee kunt nemen. Via internet bestellen duurt altijd een paar dagen en vervolgens moet je ze gaan ophalen bij het postkantoor, want ik ben nooit thuis als ze bezorgd worden.
kos
-
- 46842 berichten
- 8968 stemmen
Gastjes die 10 jaar jonger zijn hebben ook vaak geen creditcard.
PascalvE
-
- 308 berichten
- 22 stemmen
Eerder deze week bij de Plato binnen gelopen, vond ze niet veel bijzonders hebben overigens. Vaak ook gewoon duur.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Eerder deze week bij de Plato binnen gelopen, vond ze niet veel bijzonders hebben overigens. Vaak ook gewoon duur.
Voor muziekdvd's moet je bij Plato zijn, anders niet.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8336 stemmen
De keuze in Utrecht is inderdaad prima, maar de parkeerkosten zijn wel asociaal hoog, zeg!
Dan kun je net zo goed vanuit je luie stoel via internet DVD's blijven bestellen.
Waar zit de Mediamarkt overigens in Utrecht?
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Waar zit de Mediamarkt overigens in Utrecht?
PascalvE
-
- 308 berichten
- 22 stemmen
Vandaag nog even langsgeweest, er lag niks bijzonder goedkoops (misschien wat steelbooks voor 4,99 euro)
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Fame wordt toch hopelijk niet gesloten??? 
Die zal nooit verdwijnen. 
Maar je hebt er nog wel een paar goede hoor in Amsterdam, naast de Fame. Bijv. Concerto en Silverscreen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Waar zit Silverscreen ergens?
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Waar zit Silverscreen ergens?
In de haarlemmerstraat, en dan redelijk naar het einde van de straat. ( Haarlemmerplein) 
sinterklaas
-
- 11837 berichten
- 3328 stemmen
Concerto ken ik ook maar das een hemel voor elke cd verzamelaar. (ben er btw sinds 2002 niet meer geweest, toch maar weer eens een keer doen)
In Utrecht heb je dan ook de Plato die toch ook een hele goede arsortiment heeft. Plato hoort ook in de familiegroep van concerto. Daarnaast vond ik die Jazzwinkel in Utrecht ook erg mooi.
Maar je kunt je je hart gewoon ophalen als dvd verzamelaar of gewoon voor de cultuur. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als ik morgenvroeg op tijd wakker ben stap ik de trein op naar Amsterdam. Natuurlijk ook effe in de fame binnenspringen en ook op zoek naar die Silverscreen als ik tijd heb, dat is nog een onbekende winkel voor me.
Maar eerst effe een tussenstop in Utrecht voor op zoek te gaan naar de Boudisque. Op zoek naar Sword of Doom, en een paar andere films.
Vorige week wou ik ook al gaan, maarja, gewoon de wekker niet gehoord.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een rotzooi, ik lees net op de site dat er problemen zijn op de sporen richting Amsterdam. Uitstellen dan maar.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8617 stemmen
Gewoon bij Bijlmer Arena eruit en de metro pakken (moet je wel de trein richting Schiphol, welke ook in Utrecht stopt, nemen).
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zal toch voor een andere keer worden. Gisteren was weer laat.