• 17.878 nieuwsartikelen
  • 184.012 films
  • 12.741 series
  • 35.194 seizoenen
  • 658.797 acteurs
  • 200.949 gebruikers
  • 9.508.034 stemmen

Kruidvat

zoeken in:

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

GinolaEHV schreef:

Daarbij moet ik wel aangeven dat het aanbod in de winkel drastisch kleiner is dan op hun website. Ik heb namelijk La Meglio Gioventu ook in de winkel gezocht, maar die was er niet. En dat geldt ook voor Zwartboek en veel andere dvd's.

Klopt. Maar de meeste dvd's in de winkel zelf zijn toch echt een stuk goedkoper.

peterpuntnl

• 11 berichten
  • 96 stemmen

hmm jammer dat je ze niet via een filiaal op kunt halen.. zou wel gemakkelijk zijn..

MasterRRR

• 146 berichten
  • 690 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Klopt. Maar de meeste dvd's in de winkel zelf zijn toch echt een stuk goedkoper.

mss, maar er staan er nu ook heel veel van tussen de 5 en 10 euro bij, topfilms die elders duurder zijn

Mads Smikkelsen

• 525 berichten
  • 2977 stemmen

MAN ik wist niet eens dat Kruidvat online films verkocht!!

Bedankt voor dit Topic!!

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1601 stemmen

Even geleden nog 'seven years in Tibet' voor 2,99 euro in kruidvat gekocht.

Mads Smikkelsen

• 525 berichten
  • 2977 stemmen

Gister hele mooie aanbieding gekocht, "de vrouwenbox" met 3 hele goeie films voor € 10.00, met:

Tipping the Velvet 3.8

Fingersmith 3.8

Portrait of a Marriage 4.4

stuk voor stuk hele mooie BBC films en elders 3 x zo duur!!

d1rty7

• 20 berichten
  • 0 stemmen

Vandaag bij kruidvat geweest, dvd George & Mildred gekocht.

Staan 7 afleveringen op van deze geweldige engelse humor...

5 euro

zie folder kruidvat

Dk2008

• 11250 berichten
  • 769 stemmen

Geen topic van de trekpleister? Hier dan maar, bijna hetzelfde

3 verschillende John Wayne boxen. Per 2-dvd box 5,99.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Geen idee of het hier al eerder is gepost maar let op met de aanbiedingen van de Bonanza boxen in de nieuwe folder van het Kruidvat. In de folder staan ze aangeduid als season 1 season 2 en season 3 (elks voor 5.99) maar in de winkel ligt collectie 1, collectie 2 en collectie 3.

Een seizoen van Bonanza heeft ongeveer iets meer als 30 afleveringen, de collectie heeft er maar 6! Het is dus gewoon geen correcte reclame en is zelfs gephotoshopt want de afbeeldingen in de folder bevatten wel degelijk de titel 'Season' terwijl de boxsets in de winkel 'Collection' op die plaats heeft staan..

Brix

• 19831 berichten
  • 5250 stemmen

Waarschijnlijk weer dezelfde "opgewarmde" Bonanza afleveringen die al jaren circuleren in telkens verschillende verpakking.

Irritant is dat.

Benieuwd of het weer de versie zonder de originele tune is.

Natuurlijk kun je voor die prijs ook niet verwachten dat je werkelijk een compleet seizoen krijgt.

Vergelijk maar eens met wat de echt complete seizoenen van Bonanza op DVD in de US kosten.

Maar misleidend is het absoluut.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Ik verschoot ook van de prijs, daarmee dat ik er als de kippen bij was vandaag Maar het rottige is dat de afbeelding op de folder wel degelijk de aanduiding 'Season' bevat terwijl het uiteindelijke product dat niet heeft. Toch enorm valse reclame..

Waarschijnlijk zullen het inderdaad wel dezelfde afleveringen zijn als in andere boxsets want ik ben in de Mediamarkt ook eens een 'boxset' tegen gekomen met een handvol episodes.

Dk2008

• 11250 berichten
  • 769 stemmen

Dvd-Box Nederlandse serie 6,99, o.a. Toen was geluk heel gewoon, Verliefd op Ibiza, Dokter Deen..

Dk2008

• 11250 berichten
  • 769 stemmen

Voor wie het interesseert:

GRATIS DVD

Alvin and the Chipmunks 3, Ice Age 3, Rio of What happens in Vegas

(bij 2 actieproducten, waarvan de tweede voor de helft van de prijs)

(Ik had Ice Age 3 nog niet, dus dat kwam mooi uit)

En meteen één van die 5dvd-boxen gekocht van 20 jaar Rail Away, die zijn 7,99 per stuk

Bij de Trekpleister hebben ze vaak documentaires, van Nostalgienet, Beeld en Geluid, bijvoorbeeld zag ik nu over, o.a. de Veluwe, de Biesbosch...

Dk2008

• 11250 berichten
  • 769 stemmen

Dk2008 schreef:

En meteen één van die 5dvd-boxen gekocht van 20 jaar Rail Away, die zijn 7,99 per stuk

in plaats van een doosje kalmeringspillen nog maar een box met 5 dvd's aanschaft. 7,99 niet veel geld (ze waren al bijna op). Ben zelf niet zo'n documentaire-liefhebber. En treinengek ook niet, meer van het vervoer in het algemeen. Maar het is een afwisseling van treinen met landschap, gebouwen, cultuur. Verder is het ontspannend en het commentaar is goed. Heb zelf Europa 1 en 2 gekocht.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.