Ben een klant van bol.com, maar de laatste tijd zijn ze slordig geworden.
Ik kreeg een bestelling van 3 muziek cd,s thuis gestuurd die zwaar beschadig was, leek alsof een bulldozer was overheen was gegaan (de zijkanten van 2 doosjes waren versplinterd, je zag rimpel afdrukken in de plastic, een geperforeerd boekje),
gelukkig waren de cd,s niet beschadigd.
Netjes bol.com klantenservice gebeld, zeiden dat alleen de doosjes beschadigd waren en ik nieuwe doosjes kreeg

.
De doosjes die ik kreeg waren niet het zelfde als het origineel, ze bleven haken of viel makkelijk uit elkaar

.
Bij een aantal bestelling was de levertijd ver overschreden, om een paar op te noemen.
Een dvd besteld, stond 3-4 werk dagen maar kreeg hem 2 weken later (kreeg een e-mail dat ik het later kreeg).
Een keer 2 anime films besteld, was 5-10 werkdagen voor beide maar kreeg ze pas een maand later (e-mail stond dat de leverancier niet in staat was het te leveren).
Heb nu ook 2 bestellingen ver over de levertijd is
Dit vind ik het meest irritant van hun, soms krijg ik dvd,s die minimaal beschadigd zijn.
Dvd doosjes die gesneden zijn door één of ander scherp object (door de plastic folie en soms ook door de box-art zelf.
Gedeukte/kreukelde doosjes, met name de box-art (soms ziet het echt niet goed uit).
Vind het nu steeds moeilijker

om iets te bestellen bij bij bol.com.