- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Ik heb mezelf een SNES aangeschaft met 5 spelletjes (Mario Kart, Street Fighter II, Donkey Kong Country, Metroid en Mario World). http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/retrogamefreak/full24436372.jpg
Een NES (Nintendo 8 bit) heb ik nog in mijn bezit. http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/retrogamefreak/full24415204.jpg
Wat nostalgie al niet kan doen...
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11970 stemmen
Indien mogelijk, Secret of Mana aanschaffen voor de SNES! (en FFVI natuurlijk). Geweldige tijd.
Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Ik heb daar goede reviews over gelezen. RPG-game als ik me niet vergis? Final Fantasy ken ik van naam en reputatie. Heb dat vroeger nooit gespeeld, dus ook geen affiniteit mee. Maar als ik mijn huidige 5 spelletjes "beu" geraak en op zoek ga naar iets nieuws, zal ik het misschien eens proberen. Afhankelijk van de prijs. Bepaalde spellen kosten echt veel geld (ik spreek rond de 75 euro). Mega Man X staat ook op mijn verlanglijstje, maar die kost momenteel te veel.
Eén van mijn all time favorites is Punch Out! op NES. En natuurlijk Super Mario Bros. 3. Met toverfluiten naar andere werelden reizen... het geluid van die 1 up's .
JacoBaco
-
- 10564 berichten
- 2326 stemmen
Super Probotector: Alien Rebels. Of Contra 3: Alien Wars. Dezelfde game met 1 verschil. Je bent geen robot. Het is de beste actiegame destijds voor de SNES. En Castlevania IV mag je eigenlijk ook niet gemist hebben.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Weer even in retro-modus vandaag. "let’s kick some demonic butt"
http://33.media.tumblr.com/2bf1c0a5b50d764960fa88b278f937cb/tumblr_nbxv9iqxNP1r2ntmlo1_1280.gif
jordandejong
-
- 4546 berichten
- 1327 stemmen
Nieuwe pareltje van Telltale ''Tales From the Borderlands'' gisteren gespeeld en blijkt weer een hele lekkere aanvulling op The Walking Dead en The Wolf Among Us. Eerste half uur was even inkomen voor mij maar daarna weer puur genieten van de characters, actie en vooral over de top humor. Daarnaast loopt het spel, in tegenstelling tot TWD en TWAU, heel erg smooth waardoor actiescènes er niet alleen veel beter uit zien maar het ook qua gameplay een fikse vooruitgang is.
stfuympos
-
- 13331 berichten
- 718 stemmen
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3131 stemmen
LOTR-lover
-
- 937 berichten
- 908 stemmen
Iemand hier die ook, net als ik, met smart zit te wachten op de release van The Witcher 3? Heb inmiddels de collector's edition gepre-ordered en m'n week verlof geregeld @ work. Dus ik ben er vrij enthousiast over al, hahaha.
http://collectorsedition.org/uploads/2014/06/The-Witcher-3-Wild-Hunt-Collectors-Edition.jpg
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
SMASH!!! Nuff said.
Niemand die dit geweldige spel speelt? Zonde!
horizons
-
- 5655 berichten
- 2322 stemmen
Ikke. Zoontje en dochter (!), vriendjes van zoontje.
Smash is cool. Hoewel ik kart8 nog altijd de voorkeur geef, vooral online. En dan niet alleen omdat ik in kart8 veel beter ben.... Lol.
horizons
-
- 5655 berichten
- 2322 stemmen
De nieuwe dlc van Mario Kart 8 is vandaag beschikbaar gekomen. Plus extra in vorm van toevoeging 200cc.
merijn82
-
- 1874 berichten
- 413 stemmen
Ow thanks voor de tip!
Die wil ik wel checken, sterker nog: volgens mij heb ik er maanden terug al voor betaald..
Zit alleen nog in Bloodborne, manman wat een goede game is dat zeg. Beste wat ik in tijden heb gespeeld.
merijn82
-
- 1874 berichten
- 413 stemmen
Heeft iemand hier al een beetje zin in The Witcher 3?
Ik als nieuwkomer van de serie (mocht ik hem gaan spelen) twijfel nog.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Het zal ook mijn eerste Witcher worden, maar heb er wel erg veel zin in.
Kondoro
-
- 10693 berichten
- 2485 stemmen
Laatst mijn eerst Platina trofee gewonnen op de PS3. Dank FIFA 15!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3131 stemmen
Laatst mijn eerst Platina trofee gewonnen op de PS3. Dank FIFA 15!
Kondoro
-
- 10693 berichten
- 2485 stemmen
Ja! Echt waar. Vaak is er GVD door de kamer geslingerd en er is een controller kapot gegaan omdat ik deze altijd los liet boven de tafel. Kabeltje zat los en nu was het een spook controller. Hij deed wat die wou doen. Uit eindelijk, met toestemming van mijn ma, boven uit het raam geflikkert voor de gein. Verbazingwekkend doet hij nog .
horizons
-
- 5655 berichten
- 2322 stemmen
Splatoon!
Zoontje heeft deze voor z'n verjaardag gekregen. Ontzettend leuk spel.
horizons
-
- 5655 berichten
- 2322 stemmen
Splatoon is echt tof!
En Yoshi's Woolly World ook weer een erg goede en mooie platform game van Nintendo.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Ja, Splatoon ziet er op Twitch echt kicken uit. Helaas heb ik geen WiiU.
Ik kijk wel uit naar Street Fighter V die volgend jaar uitkomt. Daar schaf ik wel een PS4 voor aan.
jordandejong
-
- 4546 berichten
- 1327 stemmen
Wow! Nieuwste episode van Telltale's Game of Thrones is echt beangstigend goed.... Dat einde!! Zelden een game gespeeld die je met zo'n naar gevoel achterlaat.
JacoBaco
-
- 10564 berichten
- 2326 stemmen
In de zomermaanden ben ik niet zo'n fanatieke gamer. Meestal speel ik dan de wat kortere games of gewoon lekker Mario Karten op de Wii U! Games als The Witcher 3 of Bloodborne komen aankomende herfst/winter wel aan de beurt.
Maar vorig jaar zomer heb ik dus waarschijnlijk een klein bescheiden pareltje overgeslagen en een tijdje terug was deze game gratis te downloaden via PS+. Ik heb het natuurlijk over Valiant Hearts: The Great War. Veel mensen (dus niet iedereen) zijn erg te spreken over deze game. Ik heb er zin in!
Valiant Hearts: The Great War (2014) - GamesMeter.nl
Daarna waarschijnlijk een andere korte game waar ik weinig over hoor trouwens en dat is Vanishing of Ethan Carter. Sinds kort ook op PS4 te spelen. Ook zin in! The Vanishing of Ethan Carter (2014) - GamesMeter.nl
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wow! Nieuwste episode van Telltale's Game of Thrones is echt beangstigend goed.... Dat einde!! Zelden een game gespeeld die je met zo'n naar gevoel achterlaat.
Goed om te horen, GoT waardig dus. Heb alleen de eerste twee gespeeld maar binnenkort eindelijk tijd. Zin in.
jordandejong
-
- 4546 berichten
- 1327 stemmen
Goed om te horen, GoT waardig dus. Heb alleen de eerste twee gespeeld maar binnenkort eindelijk tijd. Zin in.
Jup, het niveau gaat tot nu tot iedere episode omhoog (1e episode vond ik een beetje matig)..
The Oceanic Six
-
- 59140 berichten
- 3918 stemmen
Ben momenteel bezig met Batman: Arkham Knight.
Grote aanrader. Zo compleet en goed.
horizons
-
- 5655 berichten
- 2322 stemmen
De Smash skills van zero zijn zo angstaanjagend goed...
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Sowieso is het knap dat hij elk toernooi wint waar hij aan meedoet. Smash is hype, maar ik snap de mechanics niet echt. Ben wel van plan om Smash 4 te halen, dus misschien kom ik er dan achter.