Snappers vervangen door normale hoesjes
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 10:55 uurIk heb een aantal films in m'n collectie die in zgn. snapper zitten; een kartonnen doosje met plastic binnenwerk.
Ik vind dit geen mooie hoesjes. Je moet oppassen dat ze niet beschadigen en ze steken iets uit in de kast. Ik zou ze graag vervangen.
Soms verschijnt er op een gegeven moment een uitgave van dezelfde film in normaal hoesje. Ik heb mijn LA Confidential snapper dvd destijds kunnen vervangen.
Wie weet of er ook normale uitgaves zijn van de volgende films:
North by Northwest
Strangers on a Train
Frantic
Being There
Devil's Advocate
(R2 met NL subs)
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 11:02 uurkappeuter schreef:
North by Northwest
(R2 met NL subs)
Die heb ik voor 2 euro op marktplaats gekocht. Normale Nederlandse DVD. Dus die bestaat ja.
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 11:04 uurStrangers on a Train is vervangen door een 2-disc SE in keepcase
Frantic en Devil's Advocate heb ik ook al eens in keepcase zien liggen.
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 11:09 uurHeb zelf The Haunting en The Changeling in zulke hoesjes. En ben er ook niet over te spreken eerlijk gezegd. Als je ze laat overkomen uit de VS kleeft er meestal zo'n strip over, en wil je die eraf doen om het doosje open te krijgen, dan scheur je een deel van de kartonnen hoes mee weg

. Echt niet leuk!
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 11:10 uurBedankt. Strangers on a Train SE is goedkoop bij play.com
Hoe kun je op play.com in wat voor hoesje de film zit? Niet he?
Als play nog steeds de snapper van NBNW heeft....
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 11:12 uur
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 11:58 uurBeing There is ook verkrijgbaar in keep case. Ik heb die film zo.
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 12:25 uurMaar waar te koop....?

[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 12:30 uurNorth by Northwest heb ik destijds bij de Mediamarkt gekocht en is inderdaad een keepcase. En Devil's Advocate heb ik ook gewoon in een keepcase en die komt geloof ik van de Free Record Shop.
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 12:39 uurkappeuter schreef:Maar waar te koop....?

Ik heb hem wel eens bij de Free Record Shop zien liggen. Maar mijn versie kreeg ik als keuzefilm bij Filmvalley. Waarschijnlijk zal hij dan ook wel bij DVDvalley te bestellen zijn.
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 12:46 uurIk vind er trouwens niet zo veel mis mee. Best mooie doosjes juist.
[permalink] geplaatst op 23 juni 2007, 15:12 uurWinkels weten in principe vaak pas of ze een keepcase uitgeleverd krijgen of een snapper als ze de DVD binnen hebben. Winkels bestellen een titel en kunnen niet een verpakking eisen. Niet als ze de DVD bestellen. Mijn ervaring is dat Warner pas keepcases uitbrengt als alle snappers op zijn en er nog genoeg snappers in omloop zijn als er pas net een keepcase is. Ze zijn in elk geval nog niet helemaal verdwenen. Slimst is dus de DVD kopen in een winkel of de webwinkel bellen of een film op voorraad is en zo ja: in welk doosje.
[permalink] geplaatst op 27 juni 2007, 20:50 uurNorth by Northwest en Strangers on a Train zitten los als keepcases in de Hitchock Signature Box.
[permalink] geplaatst op 25 juli 2010, 15:14 uursinterklaas schreef:Over hoesjes gesproken:
Waar ik me ook echt aan DOOD erger is dat Sony Pictures en Warner Bros hun films in dit soort KUT hoesjes stoppen!
(afbeelding)
Inderdaad zeg, pfff wat lelijk!
[permalink] geplaatst op 1 juli 2011, 16:14 uursinterklaas schreef:Over hoesjes gesproken:
Waar ik me ook echt aan DOOD erger is dat Sony Pictures en Warner Bros hun films in dit soort KUT hoesjes stoppen!
(afbeelding)
Die vind ik ook afschuwelijk.
Echt zinloos zulke doosjes
[permalink] geplaatst op 2 juli 2011, 0:04 uurik ook, en wat het nog erger maakt, als ik dan het hoesje in een andere dvd doos wil stoppen past de cover van de film net niet in een gewoon dvd doosje, doosje is dan weer net iets te groot, dus dan moet ik al een dubbel dvd doosje gebruiken (waarvan je de houder van de 2de disc eruit kan halen)