Verzenden/ verzendkosten DVD's
Pastichio Rocker
[permalink] geplaatst op 28 november 2008, 3:31 uurIs dat in een normale of bubbeltjesenvelop?
Bart Simpson
[permalink] geplaatst op 28 november 2008, 7:52 uurPastichio Rocker schreef:
Is dat in een normale of bubbeltjesenvelop?
Als ik dvd's zonder keepcase verstuur, dan in een normale A5 envelop. Zo niet, gewoon in een bubbeltjesenvelop...
[permalink] geplaatst op 1 december 2008, 1:37 uurHalcyon schreef:MXO schreef:
(quote)
Hmm, da's inderdaad een ander bedrag.
Klopt inderdaad, 2,10, hoewel ik de laatste keer wel 1,76 heb geplakt volgens mij. Mazzeltje

.
[permalink] geplaatst op 3 januari 2010, 0:36 uurOke ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen. Maar waar kan ik die bubbeltjes envelop kopen. Hoe zit het met postzegels en hoeveel dvds+doosje kan ik in zon envelop kwijt.
Alvast bedankt
[permalink] geplaatst op 3 januari 2010, 12:19 uurBubbeltjes enveloppen zijn bij elk postkantoor te koop.
Kost rond de 60 eurocent bij mijn postkantoor in Rotterdam.
Prijzen liggen denk ik wel hetzelfde bij andere postkantoors.
Er kunnen dan max. 2 dvd's (incl. doosjes) in. Verzendkosten zijn dan 1,76 aan postzegels.
[permalink] geplaatst op 3 januari 2010, 13:45 uurAls je (veel) via internet besteld dan krijg je automatisch (hele stapels) van die bubbeltjes enveloppen, dan kost het je niets. Beetje voorzichtig openmaken en bij verzenden goed dichtplakken. €1,76 moet er op binnen NL en €3,00 naar België.
[permalink] geplaatst op 17 juni 2010, 9:59 uurSoms zit mijn bubble-enveloppe met dvd net onder de 100 gram, dan is het maar 3 postzegels.
[permalink] geplaatst op 3 juli 2010, 20:47 uurDat heb ik ook al een paar keer gehad.

[permalink] geplaatst op 5 juli 2010, 11:18 uurJe moet ook alle boekjes eruit halen. Dat scheelt weer dat gram, en dus wat postzegels

.