Niet-originele Filmaffiches op de hoes.
[permalink] geplaatst op 7 februari 2011, 18:28 uurWaar ik me aan stoor zijn de niet originele filmaffiches op dvd hoezen. Vaak maken deze films deel uit van een serie (quality filmcollectie etc.). Ook opnieuw gereleasde klassiekers hebben vaak niet de originele hoesjes. Erg vewarrend en ook niet slim van de uitgevers.
Simpele vraag, waar ik niet zo snel een goed antwoord op heb. Enige wat ik zelf kan verzinnen is dat ze het 'mooier' vinden.
Jullie een idee?
dominion
[permalink] geplaatst op 7 februari 2011, 18:32 uurMisschien is het dan hun eigen release dat ze de film helemaal zelf opnieuw hebben uitgebracht of zoiets

.
[permalink] geplaatst op 7 februari 2011, 18:42 uurAls je een scherpe kleurenprinter hebt kan je het altijd nog herprinten.
[permalink] geplaatst op 7 februari 2011, 19:19 uurHerkenbaarheid he.. Ze willen de oude collectie, waar geen reclame meer voor wordt gemaakt natuurlijk ook blijven verkopen.
De Quality Film Collection verkoopt waarschijnlijk stukken beter omdat ze deze hoezen gebruiken.
Dit ziet er dan weer niet uit:

Met een witte hoes eromheen.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen bewust films in de your choice.. (warner) en special price (volgens mij Universal) collecties kopen.
speranza
[permalink] geplaatst op 8 februari 2011, 19:51 uur93.9 schreef:
Waar ik me aan stoor zijn de niet originele filmaffiches op dvd hoezen.
Daar stoor ik me ook enorm aan.