lege dvd-doosjes
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 16:11 uurIn
De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Ik ben op zoek naar lege dvd-doosjes. Ik ben al naar Blokker, Dreamland en het Kruidvat geweest en in alle drie de winkels zeiden ze dat dat enkel verkocht wordt via het foldertje. Ik kan moeilijk wachten tot dat ooit eens in het foldertje staat, dus weet iemand nog een winkel waar ze dat verkopen? Liefst niet online, en ook enkel Belgische winkels aub.
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 16:16 uurMediamarkt? Weet niet of jullie die ook hebben, anders vast wel iets vergelijkbaars. Ik weet er nog wel meer, maar ik heb eigenlijk geen idee wat betreft Belgische winkels/warenhuizen.
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 16:33 uurHier in Nederland liggen ze wel gewoon bij de Blokker en Kruidvat, als ze niet tijdelijk uitverkocht zijn...
Ik denk dat jij bij de FRS moet zijn. Die verkopen ze ook wel dacht ik.
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 16:39 uurOok vaak te vinden bij (inktpatronen) re-fil stations., anex print-shops.
Die verkopen meestal vanalles-en nog wat.
De Action heeft ze ook vaak in de aanbieding, maar ik weet niet of die filialen in België hebben?
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 16:56 uurKan me niet voorstellen dat zaken als de Mediamarkt of de Saturn ze niet hebben. Dat is de eerste gedachte die bij me opkomt als ik aan dvd hoesjes denk. Waarom probeer je het niet bij 1 van deze 2 zaken? Die zitten toch ook in België?
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 17:27 uurMediamarkt en Saturn hebben we wel, maar dat is wel een eindje rijden. Een beetje te ver eigenlijk enkel en alleen voor lege dvd-doosjes. De Action hebben ze hier niet, dan moet ik al naar Sluis en dat is ook wat te ver. Zal op advies van kappeuter FRS eens binnenstappen, en denk nu ineens ook aan Photohall (?).
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 17:41 uurOp Marktplaats bieden heel veel mensen lege DVD-doosjes aan.
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 17:42 uurMet verzendingskosten wordt het alsnog te duur vrees ik, maar ik zal er eens naar kijken.
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 18:07 uurLege dvd-doosjes verkopen ze bij Handyman. €0,50 per stuk (zowel 1-disc als 2-disc doosjes). En vaak 5 voor €2,00, of 10 voor €4,00.
Edit: Ow, enkel Belgische winkels zeg je... geen idee of ze ook in België Handyman kennen.
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 19:57 uurNog nooit van Handyman gehoord helaas.
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 20:05 uur
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 22:56 uurcdr-winkel.nl
De goedkoopste, ook qua dvd's en andere dingen.
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2010, 23:53 uurIk heb ze pas nog bij de Saturn in Duitsland (Kleve) gehaald. Maar ik neem dat ze die hier ook wel hebben.
[permalink] geplaatst op 12 april 2011, 19:04 uurIk heb er toen 100 stuks via marktplaats gekocht en afgehaald voor €20,-
[permalink] geplaatst op 13 april 2011, 1:38 uurAi, wat stom! Ik heb nog geen twee weken geleden een tas met ruim 300 lege slimcases aan de weg gezet. Ik had ze op marktplaats gezet om voor nop af te halen. (Slechts één reactie van iemand die wilde dat ik ze op stuurde. Right.) Stom dat ik niet eerder er aan heb gedacht hier een bericht te plaatsen.

[permalink] geplaatst op 13 april 2011, 8:33 uurAls die persoon de verzendkosten betaald, wat is het probleem? Grote doos en klaar.
[permalink] geplaatst op 13 april 2011, 12:50 uurOmdat ik niet met zo'n grote tas naar het postkantoor ga sjouwen, omdat hij ze niet wilt ophalen. Gratis weggeven is één ding, zoveel moeite ervoor doen een ander.