• 17.839 nieuwsartikelen
  • 183.818 films
  • 12.737 series
  • 35.175 seizoenen
  • 658.876 acteurs
  • 200.904 gebruikers
  • 9.505.302 stemmen

RSS feeds en OpenSocial gadgets

zoeken in:

Xen0n

• 732 berichten
  • 859 stemmen

Jordy schreef:

Hyves accepteert geen "dynamische" gadgets meer, zoals dus bv. de MovieMeter gadgets waar er afhankelijk van de gebruiker andere dingen worden getoond. Ik zal gelijk even overal op de site het woord "Hyves" weghalen om verwarring te voorkomen.

Is het dus ook echt niet meer mogelijk om dit als gadget toe te voegen??

Er staat: Helaas kan de gadget niet meer op deze manier worden toegevoegd. Als je de maker van de gadget bent, ga dan naar de volgende link om te lezen hoe je de gadget wel op Hyves krijgt: hyves_api - trac.hyves-api.nl

Als je niet de maker van de gadget bent, dan kun je deze helaas niet zelf aan Hyves toevoegen, dit moet de maker van de gadget aanvragen.

Zou het dan niet eventueel aangepast kunnen worden, zodat het wel op hyves gezet zou kunnen worden? (ik heb er verder geen verstand van)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zoals hierboven al staat zijn dynamische gadgets, waar de inhoud verschilt per gebruiker, niet meer mogelijk. Ik heb hierover via e-mail contact gehad met iemand van Hyves.

Wat waarschijnlijk wel zou kunnen zijn "statische" gadgets als "wat draait er vanavond op tv" of "wat is er deze week nieuw in de bios" maar daar zit natuurlijk niemand op te wachten.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Zou er eigenlijk geen werk ingestoken kunnen worden voor tv-tips op Belgische stations? Kruipt evenveel tijd in dan in die onnodige gadgets.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Aangezien het hier toch over gadgets gaat:

Er is een Moviemeter gadget beschikbaar voor je iGoogle, waarin je vanaf je iGoogle een film kunt zoeken binnen Moviemeter, alleen is dat ding zo ontzettend groot.

http://www.google.nl/ig/directory?type=gadgets&url=hosting.gmodules.com/ig/gadgets/file/113717383219095730846/moviemeter.xml

Bestaat er ook eens kans dat er ooit een kleinere versie beschikbaar komt? Volgens mij is deze sowieso al niet door Jordy gemaakt, maar goed...

Deze van IMDb is een stuk conventioneler, wat mij betreft:

http://www.google.nl/ig/directory?type=gadgets&url=picomitchell.googlepages.com/searchtheimdb_module.xml

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ligt het aan mij of zijn de RSS-feeds stuk? Al een paar dagen niets meer gekregen en volgens mij zijn er wel films op tv geweest...

Google Reader geeft als foutmelding:

Last updated:4:21 PM (8 minutes ago) A parsing error was encountered.

En op http://wwww.moviemeter.nl/r... staat:

XML Parsing Error: no element found

Line Number 1, Column 1:

Misschien heeft het iets met de recente server-updates te maken?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Het werkt weer.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2623 stemmen

Klopt het dat het nog steeds onmogelijk is om op hyves te zetten?

Stephan123

• 255 berichten
  • 1366 stemmen

Ziet er super uit

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

herman78 schreef:

Het werkt weer.

Welke? Van Hyves of van iGoogle?

tukkerstein

• 2230 berichten
  • 3567 stemmen

Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen hoe je je eigen recente stemmen op Facebook plaatst? Ik snap er helemaal niets van, je hebt iets dat Opensocket heet nodig?

khalid1983

• 8 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > MovieMeter API / webservice:

Hallo Jordy, de TV rss feed geeft al een paar dagen een verkeerde lijst:

http://www.moviemeter.nl/rss/tv

Kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal er binnenkort even naar kijken

khalid1983

• 8 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij is het nu opgelost, bedankt!

khalid1983

• 8 berichten
  • 0 stemmen

khalid1983 schreef:

Volgens mij is het nu opgelost, bedankt!

Toch niet, nu blijft hij de lijst van woensdag geven...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zou vanaf morgen weer goed moeten gaan

khalid1983

• 8 berichten
  • 0 stemmen

Werkt weer inderdaad, bedankt!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De RSS functionaliteit is verwijderd van de site.

Ik ben de code van de sites flink aan het opschonen, en het komt er op neer dat het me heel veel tijd had gekost om de functionaliteit weer in de lucht te krijgen. Daarbij komt dat RSS heel weinig werd gebruikt (en niet alleen op deze site, het is volgens mij echt iets van 10 jaar geleden).

Excuses aan de (paar) mensen die hier wel gebruik van maakten.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.