Stemmen
[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 14:07 uurHet zal wel aan mij liggen, maar waarom verschijnen mijn stemmen niet, doe ik iets fout ofzo? Gisteren heel wat films beoordeeld, maar er is helemala niks verschenen!
[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 14:08 uurJe moet niet alleen een berichtje plaatsen, maar ook onder de poster zelf een stem uitbrengen. Of doe je dat?
[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 14:08 uurKijk eens, 1 stem al! Ik neem dat je het nu weet?
[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 18:11 uurTurkeyloverz schreef:
Kijk eens, 1 stem al! Ik neem dat je het nu weet?
Zie je mijn stem wel dan? Ik zie mijn stemmen niet verschijnen! Ik kies gewoon bij STEM....een getal en dan gebeurt er niks.
[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 18:11 uurGoodfella_90 schreef:
Je moet niet alleen een berichtje plaatsen, maar ook onder de poster zelf een stem uitbrengen. Of doe je dat?
Zo doe ik dat ja...maar er gebeurt niks.
[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 20:43 uurKlik eens op je profiel, kooppie. Daar staat dat je gestemd hebt voor The Butterfly Effect.
[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 21:31 uurMisschien zijn je stemmen verwijderd door een mod.

BlueSword
[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 21:36 uurGoodfella_90 schreef:Misschien zijn je stemmen verwijderd door een mod.

lijkt me sterk, erg veel verwijderd dan.

[permalink] geplaatst op 16 april 2006, 23:38 uurThe One Ring schreef:
Klik eens op je profiel, kooppie. Daar staat dat je gestemd hebt voor The Butterfly Effect.
Raar! want dat zie ik namelijk niet staan!
[permalink] geplaatst op 17 april 2006, 0:00 uurhuh ?
Ik zie toch duidelijk The Butterfly Effect en Scary Movie 2 staan

[permalink] geplaatst op 17 april 2006, 0:12 uurNiet op het profiel klikken onder 'mijn MovieMeter', maar op je naam klikken links bovenin het scherm.
Als het klopt staat daar: "ingelogd als kooppie", klik daar op koopie en je ziet je stemmen.
Hier klikken en je ziet
alles van kooppie 
[permalink] geplaatst op 17 april 2006, 0:35 uur[quote]Hannibal schreef:
Niet op het profiel klikken onder 'mijn MovieMeter', maar op je naam klikken links bovenin het scherm.
Als het klopt staat daar: "ingelogd als kooppie", klik daar op koopie en je ziet je stemmen.
HEY.... nu zie ik ze ook!
Ik ga even proberen wat films te waarderen, kijken of het nu wel werkt.
[permalink] geplaatst op 17 april 2006, 0:37 uurKunnen jullie METEEN na het stemmen, jullie eigen stem zien? In het rijtje of in je profiel?
Of gaat er een tijdje overheen?
Was namelijk aan het proberen, maar zometeen ben ik were half uur bezig en werkt het weer niet.
[permalink] geplaatst op 17 april 2006, 2:23 uurDie kan je meteen zien in het rijtje als je linksboven op je usernaam klikt.
[permalink] geplaatst op 17 april 2006, 10:54 uurROOSKY schreef:
Die kan je meteen zien in het rijtje als je linksboven op je usernaam klikt.
Dan werkt het stemmen bij mij dus eens in de 10 keer ofzo.
Er zijn 2 stemmen opgenomen van de 20 die ik gedaan heb denk ik. Vreemd hoor!
[permalink] geplaatst op 16 augustus 2006, 12:20 uurIs dit misschien een record?
Jurrasic Park heeft zich gisteren aangemeld en binnen een dag 178 stemmen en 189 berichten geplaatst.

Als je de tijden bekijkt heeft hij van gisterochtend tot gisteravond op moviemeter gezeten. Hij verveelde zich vast.
[permalink] geplaatst op 16 augustus 2006, 12:34 uurHehe, leuk toch. Weer een actief lid op MovieMeter. Altijd welkom.

lowhusky
[permalink] geplaatst op 16 augustus 2006, 13:33 uurStevo schreef:Is dit misschien een record?
Jurrasic Park heeft zich gisteren aangemeld en binnen een dag 178 stemmen en 189 berichten geplaatst.

Als je de tijden bekijkt heeft hij van gisterochtend tot gisteravond op moviemeter gezeten. Hij verveelde zich vast.
Had ik ook niet zoiets op mijn eerste dag?

[permalink] geplaatst op 16 augustus 2006, 14:09 uurZo te zien heeft kooppie indertijd het bijltje erbij neergegooid.

[permalink] geplaatst op 16 augustus 2006, 14:35 uurVolgens mij probeerde koopie te stemmen via het tabblad 'stemmen' door dáár op de getallen te klikken en verwachtte zij dat de naam er dan dezelfde tab eronder verschijnt.
[permalink] geplaatst op 16 augustus 2006, 15:40 uurZe geeft duidelijk aan te stemmen onder de posters.
Hoe dan ook, dat van Jurassic_Park vind ik een erg mooi record

[permalink] geplaatst op 16 augustus 2006, 15:43 uurAngrod_Pallanén schreef:Ze geeft duidelijk aan te stemmen onder de posters.
Bij twee wel, kennelijk.
[permalink] geplaatst op 17 augustus 2006, 12:38 uurIs dat een record dan? Volgens mij deed SuperSideSwipe het beter op zijn eerste dag en met hem waarschijnlijk nog wel meer.
[permalink] geplaatst op 17 augustus 2006, 12:42 uuren waar is hij eigenlijk? Zit al duuzend maand te wachten tot ik mijn film mag uitzoeken

lowhusky
[permalink] geplaatst op 17 augustus 2006, 13:51 uurThe Lexx had toch 500 op zijn eerste dag en nu bijna 2000
[permalink] geplaatst op 27 augustus 2006, 17:21 uurIn
Film > Algemeen > stemmen?:
hoihoi
ik zat net gewoon ff bij wat films te kijken.
en toen stond er dat iemand zei dat je niet te vaak hoge cijfers moet geven omdat je dan later voor een topfilm niet meer zo hoog kan geven.. :S heb je maar een beperkt aantal stemmen ofzo?

[permalink] geplaatst op 27 augustus 2006, 17:47 uurNee. Als je een heleboel gewoon goede films automatisch 5 sterren geeft, geef je geen ruimte voor films die je ontregelde... Die persoon liet weten hoe ie het zelf zou indelen (zoals ik in de vorige zin zo'n beetje schetste).
[permalink] geplaatst op 29 augustus 2006, 4:02 uurlowhusky schreef:
The Lexx had toch 500 op zijn eerste dag en nu bijna 2000
Dat zijn zo'n beetje de films die op moviemeter staan die ik gezien heb en moet er nog een hoop toevoegen
Maar ik heb het momenteel druk door werk

us_raider
[permalink] geplaatst op 21 oktober 2006, 16:17 uurStemmen jullie eigenlijk op films die je lang geleden hebt gezien, en op films die je slechts gedeeltelijk hebt gezien? Ik bladerde zonet m'n stemmen weer eens door, en heb een aantal stemmen verwijderd. Allemaal films waarvan ik me niet kan herinneren hoe ik ze destijds vond, of films die ik niet heb uitgezien. Gisteren zag ik het 1e uur van The Terminator, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om te stemmen. De enige uitzonderingen zijn films die ik grotendeels heb bekeken, maar die ik zo afschuwelijk vond dat ik de film voortijdig heb afgezet.
Doen jullie hier ook zo moeilijk over?

Dustyfan
[permalink] geplaatst op 21 oktober 2006, 17:50 uurIk stem wel op films die ik lang geleden heb gezien, maar alleen als ze me goed zijn bijgebleven. Op de films die ik vergeten ben stem ik natuurlijk niet. (Ik ben ze immers vergeten

)
Als ik een film niet heb afgezien vanwege de film zelf, stem ik wel. Ligt de oorzaak van het afhaken ergens anders (bezoek, telefoon e.d.) dan stem ik niet, maar neem ik me voor de film eens opnieuw en helemaal te kijken.
Ik doe daar niet zo moeilijk over.