Manier van communiceren op MM
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 13:36 uur Ik heb dan juist weer meer op met Belgen dan met Amsterdammers.
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 13:39 uur Heb je het wel ook over het laagste tuigdorp van Nederland
.
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 14:42 uur
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 14:47 uur Je verwacht het niet
. Wat een losernatie ben je eigenlijk als je betreft wk titels daar op terug wil grijpen.
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 15:39 uur Stu-Pot schreef: Fortune schreef: (quote)
Juist wel. Overigens is het niet 'mekak' maar 'makkak'.
Het is "makak" (je spreekt het alleen uit als makkak) en het verwijst naar een apensoort.
Makaken - Wikipedia - nl.wikipedia.org
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 16:27 uur
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 16:32 uur Oh god.
Zelfs mijn hond kruipt er van onder de bank.
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 16:34 uur bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen Naomi Watts schreef: Je verwacht het niet
. Wat een losernatie ben je eigenlijk als je betreft wk titels daar op terug wil grijpen.
Het W.K. 2010 is ook omgekocht.
anders waren we nooit in de finale gekomen, namelijk.
Skycrawler
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 17:00 uur For the record: bovenstaand nummer is niet van De Dikke Lul Band.
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 17:01 uur depri83 schreef: Ik heb dan juist weer meer op met Belgen dan met Amsterdammers.
Noord Brabanders/PSV'ers zijn dan ook wannabe Belgen met hun mislukte zachte G's
Kan ik echt niet tegen hehe.
[permalink ] geplaatst op 2 maart 2012, 17:37 uur Skycrawler schreef: For the record: bovenstaand nummer is niet van De Dikke Lul Band.
Is toch van Kabouter Plop? ...O, een
afgeleide daarvan, lees ik net.
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 0:13 uur Onderhond schreef: De manier waarom sommige Belgen "Ollander" zeggen is anders aardig beledigend.
Ben ik de enige die hem niet begrijpt? Deze belediging zegt me niets.
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 9:52 uur rep_robert schreef: Noord Brabanders/PSV'ers zijn dan ook wannabe Belgen met hun mislukte zachte G's
Kan ik echt niet tegen hehe.
Nee hoor, ik ben namelijk ook NB maar echt geen wannabe belg.
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 12:52 uur The One Ring schreef: Onderhond schreef: (quote)
Mij ook niet hoor. Maar dat past wel bij het niveau van de Belgen haha
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 12:52 uur 606 schreef: rep_robert schreef: (quote)
Nee hoor, ik ben namelijk ook NB maar echt geen wannabe belg.
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik ben allergisch voor de zachte G, carnaval en New Kids. Allemaal Brabantse dingetjes
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 13:03 uur The One Ring schreef: Onderhond schreef: (quote)
Het is natuurlijk geen belediging op zich, maar een Vlaming die beleefd wil zijn zegt natuurlijk 'Nederlander', het woord 'Hollander' wordt meestal enkel gebruikt als er een negatieve connotatie aan vast gehangen wordt.
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 13:50 uur rep_robert schreef: 606 schreef: (quote)
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik ben allergisch voor de zachte G, carnaval en New Kids. Allemaal Brabantse dingetjes
Nee, Groningen that's the place to be.
Prachtig dialect daar
.
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 14:50 uur rep_robert schreef: 606 schreef: (quote)
En/of Limburgggse (behalve new Kids)
Ik ben zelf Limlander, maar desondanks ook allergisch voor carnaval (zoals veel mede-provinciegenoten, die ten tijde van de "dolle dagen" naar elders vertrekken)
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 14:50 uur W.M.J.M schreef: maxroelofs schreef: (quote)
Hij zit gewoon te trollen man, dat kan niet anders.
Ik hoop het maar.
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 16:18 uur Fortune schreef: rep_robert schreef: (quote)
Nee, Groningen that's the place to be.
Prachtig dialect daar
.
In de stad praat iedereen gelukkig ABN. Ik mijd de provincie ook al de pest. Ik heb ook een hekel aan boeren
[permalink ] geplaatst op 3 maart 2012, 17:07 uur Freud schreef: Het is natuurlijk geen belediging op zich, maar een Vlaming die beleefd wil zijn zegt natuurlijk 'Nederlander', het woord 'Hollander' wordt meestal enkel gebruikt als er een negatieve connotatie aan vast gehangen wordt.
Vreemd. In Nederland is "Hollander" doodnormaal.