Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 10:49 uurIs de poster afgekeurd omdat hij te lang was?
Ik denk dat die zo wel goedgekeurd wordt. 200x342 (350 was toch maximaal?)
EDIT: mmm 330 is maximaal dus.
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 10:55 uurIk dacht 300 maximaal was.
EDIT: is 330 ja
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 11:35 uurIemand die onderstaand plot misschien kan vertalen?
Machete is set on vast Puerto Rican plantation. Juano Hernandez plays a modern-day Iago who plants seeds of jealousy in the mind of plantation owner Albert Dekker. Hernandez insists that Dekker's curvaceous new wife is making time with foreman Carlos Rivas. Unlike Iago, however, Hernandez is telling the truth. Even though Blanchard knows that Dekker regards Rivas as the son he never had, she's more than willing to betray her husband. The plot is resolved by a last-reel fire.
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 12:18 uurHeb je dat plot per telegram ontvangen?
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 12:35 uur
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 15:57 uur
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 17:30 uurjarno1975 schreef:
Iemand die onderstaand plot misschien kan vertalen?
Machete is set on vast Puerto Rican plantation. Juano Hernandez plays a modern-day Iago who plants seeds of jealousy in the mind of plantation owner Albert Dekker. Hernandez insists that Dekker's curvaceous new wife is making time with foreman Carlos Rivas. Unlike Iago, however, Hernandez is telling the truth. Even though Blanchard knows that Dekker regards Rivas as the son he never had, she's more than willing to betray her husband. The plot is resolved by a last-reel fire.
Machete speelt zich af op een uitgestrekte Puertoricaanse plantage. Bernardo, een moderne Iago, wil de eigenaar van de plantage Don Luis Montoya jaloers maken door te zeggen dat zijn voluptieuze vrouw het heeft aangelegd met voorman Carlos. In tegenstelling tot Iago in Othello spreekt Bernardo hier echter de waarheid. Montoya's vrouw Jean deinst er niet voor terug om haar man te bedriegen, ondanks dat ze weet dat Don Montoya Carlos beschouwt als de zoon die hij nooit had.
[permalink] geplaatst op 15 maart 2010, 18:04 uur
Dank je Jacco!
[permalink] geplaatst op 16 maart 2010, 13:34 uur
Was iemand hier al mee bezig.
[permalink] geplaatst op 16 maart 2010, 19:17 uur
[permalink] geplaatst op 16 maart 2010, 23:22 uur
[permalink] geplaatst op 16 maart 2010, 23:26 uur
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 9:28 uur
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 11:27 uurWie weet het pruductie land van the lost boys 3 ???
En wie kan de officiële poster van die film vinden.
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 13:07 uur606 schreef:
Wie weet het pruductie land van the lost boys 3 ???
En wie kan de officiële poster van die film vinden.
De United States of de Verenigde Staten van Amerika
Klik! (rechts in het kader)
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 13:08 uurjarno1975 schreef:606 schreef:
(quote)
De United States of de Verenigde Staten van Amerika
Klik! (rechts in het kader)
Dankje en de officiële poster weet je daar iets van.
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 13:11 uur
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 13:12 uurjarno1975 schreef:Heb je zelf wel gezocht?
eerste hit
Ja de film was op de poster afgewezen.
Vanwege een fan poster.
Aangezien er veel zijn moet ik de officiële poster hebben.
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 13:38 uurVolgens mij is er dan nog geen officiële poster. Film komt ook pas eind 2010 uit las ik ergens.
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 16:54 uur
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 19:04 uur
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 19:14 uur
Ik denk dat die niet toevoegbaar is. Alleen op internet te zien of via de website te bestellen.
officiële site
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 19:17 uurOkido, dacht dat hij een release had gehad.
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 21:30 uurWelke Turkse vriend zou dit plot voor me willen vertalen??
konak
6 üniversiteli arkadaş, hocalarının verdiği kültür mirası projeleri ödevi için Safranbolu'ya gelirken arabaları bozulur, karşılarına yardım edecek biri çıkar ama
güven vermeyen biridir. Aksilikler rezervasyonlarının iptal edildiğinin öğrenilmesi ile devam eder ve kalacak yer nerede ise yok gibidir. Buldukları boş bir konağa yerleşirler ya da adeta bu konakta kalmaları için birileri tarafından yönlendirilirler. Baştan her şey güzeldir ama saatler gece yarısına yaklaştıkça sıra dışı şeyler olmaya başlar."
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 22:15 uurjarno1975 schreef:Zinema schreef:
(quote)
Ik denk dat die niet toevoegbaar is. Alleen op internet te zien of via de website te bestellen.
officiële site
De voorganger staat óók op de site hoor. En daar zijn geen gegevens over te vinden op IMDB m.b.t. releases.
American Drug War: The Last White Hope
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 22:25 uur
American Drug War heeft op diverse festivals gedraaid. How the Weed Won the West zou ook kunnen worden toegevoegd als die ook op diverse festivals gaat draaien, maar zover ik kan kijken is die inderdaad meteen op DVD verschenen!
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 22:58 uurIk heb even de expertise en inbreng van de Crewleden nodig!
Ik zit namelijk met een nogal lastig geval.
Vanavond was namelijk op TV de documentaire te zien
"Glenn Helder: C'est La Vie" (NED3, 20.25 uur).
Verschillende bronnen op het net geven een speelduur aan van 35 minuten. Dus niet toevoegbaar.
Maar bij nadere beschouwing blijkt het wat ingewikkelder te liggen. De documentaire blijkt te zijn opgebouwd uit 2 delen! Deel 1 is opgenomen in 2008, vóórdat Helder in de gevangenis belandde.
Deel 2 is in januari 2010 opgenomen, nádat hij vrij was gekomen.
Ik vond het al zo raar, want zowel in de gidsen (VARA en Veronica) wordt vermeld dat de docu van 20.25 uur tot 21.25 uur duurt.
En op NOS-teletekst dus ook!
Hieronder volgt een stukje uit TVGids.nl:
"Het eerste deel, dat in 2008 werd opgenomen, werd eerder al genomineerd door het IDFA in de categorie Beste Nederlandse Documentaire. In dit deel vertelt Glenn op indringende, soms pijnlijk satirische wijze hoe hij alles verloor. Anekdotisch reflecteert hij zijn huidige situatie op de roem van toen. Maar Glenn heeft ook veel verdriet. Vooral over het gemis van zijn zoontje Jilani, die hij van de rechter niet mag zien wanneer hij wil. Glenn vertelt over vaderliefde en ongecontroleerde woede, die voor sommige mensen in zijn buurt levensgevaarlijk blijkt te zijn. In het tweede deel van deze documentaire - opgenomen in januari 2010 - blikt Glenn terug op de snoeiharde uitspraken die hij eerder deed. Hij vertelt onomwonden hoe hij op het punt stond om de fout van zijn leven te maken. Ook bezoekt hij voor het eerst weer de gevangenis waar hij zeven maanden doorbracht. Glenn: Ik was een tikkende tijdbom."
Bron:
http://www.tvgids.nl/
Vraag: Is dit nou toevoegbaar, of niet???
Graag zou ik een reactie krijgen de crewleden.
PS: ik heb de uitzending vanavond gezien, en hij duurde inderdaad een heel uur!
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 23:05 uurZe hebben de twee delen achter elkaar uitgezonden, maar dan blijft het per deel nog steeds niet toevoegbaar, lijkt mij. Ik heb de docu ook gezien. Of liever gezegd, de twee docu's dus.
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 23:08 uurJa oké, maar er staat: "In het tweede deel van de documentaire...".
Dus kan het niet zijn dat ze er tóch één docu van hebben gemaakt?
[permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 23:14 uurZoals je zelf al opmerkt is de documentaire in 2008 in de prijzen gevallen op het IDFA. Twee jaar later maakten ze dus een vervolg op het eerste deel. Het lijken mij dan twee documentaires die weliswaar elkaar opvolgen, maar los van elkaar zijn uitgebracht. Als dat zo is, dan zijn ze beide van te korte speelduur om toegevoegd te kunnen worden.
(Even afwachten wat de andere crewleden hier van denken/vinden)
Edit: Hier
de link dat het eerste deel in 2008 uitgebracht is als zelfstandige documentaire. De in 2010 gemaakte documentaire is dus er op tv gewoon achteraan geplakt.