MovieMeter in de media
[permalink] geplaatst op 2 januari 2011, 0:45 uurNew kids is beste film !! Die begreep ik tenminste !
Dhr. van Esch , Rheden | 16:20 | 01.01.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Oh boy.

[permalink] geplaatst op 2 januari 2011, 0:47 uurEn Rheden is hier nog geen 10 km vandaan.

Dat virus moet niet hierheen verhuizen.
[permalink] geplaatst op 2 januari 2011, 7:47 uurmoviemafketel schreef:Ja die reacties zijn heerlijk om te lezen. Staat me een zooi onzin en lijkt alsof iedereen Inception na een half uur of eerder heeft afgezet
Dat is ook helemaal niet zo'n slecht idee.

[permalink] geplaatst op 2 januari 2011, 13:40 uurLeuk dat de Telegraaf dit oppikt. Ook in de gedrukte krant, of alleen online?
[permalink] geplaatst op 11 januari 2011, 4:27 uurHad vannacht weer eens eventjes niks te doen, dus wat ga je dan doen? Precies ja, je gaat je nickname Googlen. En toen kwam ik de volgende site tegen, met dit artikel

:
http://betterthanyesterday....
puckb96
[permalink] geplaatst op 7 juli 2011, 22:11 uurElineloves schreef:
New kids is beste film !! Die begreep ik tenminste !
Nou degene die dat schreef moet eens even een flink glas water gaan drinken en ff opfrissen. New Kids Turbo is op zich wel lachen, maar absoluut niet meer dan dat.
[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 17:51 uurGo Onderhond

Kan me voorstellen dat dat een erg fijn gevoel geeft om je eigen naam zo te zien staan.
[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 19:26 uurNice. Uit welk land komt die cover?
[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 20:22 uurStarry Starry Night is de Amerikaanse posters/one-sheet.
Revenge: A Love Story is Brits.
Metalfist: geeft wel een kleine kick ja

[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 21:13 uurNetjes, misschien kan je in de toekomst ook een credit op de aftiteling verkrijgen.
[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 21:50 uurHoe gaat dat eigenlijk in zijn werking? Gebruiken ze gewoon je quote en ben je er toevallig op gestoten of krijg je een mail waarin ze toestemming vragen?
[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 21:57 uurLijkt mij niet dat je benaderd wordt en dat ze toestemming vragen. Ik ben ook nooit benaderd door A-film toen ze mijn synopsis gebruikten voor de dvd-hoes van "Der Himmel Über Berlin"...
BTW, die onderste afbeelding werkt bij mij niet...?
[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 22:14 uurLink even kopiëren en plakken, narva.
Mooi, OH.

[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 23:13 uurInsignificance schreef:Link even kopiëren en plakken, narva.
Thanks!

[permalink] geplaatst op 21 mei 2012, 23:14 uurSoms vragen ze het wel, binnenkort komt er ook een ingekorte review van mij in het programma boekje van het Fantasia fest (Canada). Maar meestal komt je zulke quotes per ongeluk tegen. In dit geval gaat SSN draaien in Amerika, dus bij het posten van de trailer en poster stoot je dan op zulke (leuke) zaken.
Knisper: bij voorbaat ofzo, om een extra positieve review te scoren?

[permalink] geplaatst op 22 mei 2012, 0:59 uurVooral die van Starry Starry Night is erg leuk ja

[permalink] geplaatst op 22 mei 2012, 22:06 uurOnderhond schreef:Knisper: bij voorbaat ofzo, om een extra positieve review te scoren?
Dat is ook een idee. Die lijst aan thank you's is altijd zo lang.
Ik dacht zelf dat er voor een Amerikaanse//Britse release misschien een nieuwe print moet worden gemaakt.