134.907 gebruikers | 85.730 films | 31.053 regisseurs | 3.508.640 berichten | 4.930.914 stemmen

Bioscoopagenda

locatie: MovieMeter » Forum » De Site » Algemeen » Bioscoopagenda

gebruiker
bericht

Jordy
(admin)
bericht [permalink] geplaatst op 24 oktober 2010, 19:44 uur
Vanaf nu beschikt MovieMeter over een bioscoopagenda. De data, die aangeleverd wordt door Belbios.nl, wordt op de volgende plaatsen gebruikt

- bij de details van een nieuwe film is te zien in hoeveel Nederlandse bioscopen de film gaat draaien / is gaan draaien, met een doorklik zie je waar

- de "nieuw in de bios" en "nu in de bios" informatie is gebaseerd op "echte" data, en klopt dus beter

- er is onder het menukopje "bioscoop" een nieuw kopje voor een bioscoopagenda. Hier kun je voor een specifieke bioscoop zien welke films er draaien, of voor een bepaalde film in welke bioscopen deze draait.

In deze laatste functionaliteit kan vermoedeijk nog wel een bugje zitten, omdat ik daar veel aan heb moeten knutselen ;)

ohja, bij veel films levert Belbios ook de kijkwijzer icoontjes aan, deze heb ik ook maar getoond bij de betreffende films

bericht [permalink] geplaatst op 24 oktober 2010, 19:49 uur
Mooie update! ^O^
Maar dit geldt niet voor filmhuizen/-theaters begrijp ik?

(afbeelding)
Dit is trouwens een fout, lijkt me.

Jordy
(admin)
bericht [permalink] geplaatst op 24 oktober 2010, 19:58 uur
Dit geldt inderdaad momenteel alleen nog voor Nederlandse bioscopen. Mocht je een Belgische partij weten die deze informatie kan aanleveren hou ik me aanbevolen.

Die icoontjes zijn gefixed, bedankt.

neo
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 24 oktober 2010, 21:59 uur
Helaas zijn niet alle filmhuizen in Nederland aangesloten bij Belbios.

bericht [permalink] geplaatst op 25 oktober 2010, 13:27 uur
Vind het wel een leuke toevoeging.

De tijden waarop de films starten bij de bioscopen staan nog wel willekeurig door elkaar heen, maar ik neem aan dat dat nog een punt van aandacht is.

bericht [permalink] geplaatst op 12 december 2011, 8:56 uur
Ideaal topic!! Ben er blij mee ;)

bericht [permalink] geplaatst op 12 december 2011, 10:29 uur
Uitstekende toevoeging