- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter Top 100 2012 (+ persoonlijke top 10 2012 en floplijst)
MovieMeter Top 100 2012 (+ persoonlijke top 10 2012 en floplijst)
arnodw
-
- 202 berichten
- 2465 stemmen
1. Moonrise Kingdom
2. Maniac
3. Call Girl
4. Jagten
5. Cloud Atlas
6. Sinister
7. Django Unchained
8. The Place Beyond the Pines
9. Looper
10. The Woman in Black
TornadoEF5
-
- 5541 berichten
- 1482 stemmen
1. Spring Breakers
2. Jagten
3. Despues de Lucia
4. Life of Pi
5. Lo Imposible
6. Flight
7. Project X
8. American Reunion
9. Django Unchained
10. Jack Reacher
Best een goed jaar.
kaketoe
-
- 827 berichten
- 1705 stemmen
01 Master, The
02 Killing Them Softly
03 Django Unchained
04 Okami Kodomo no Ame to Yuki
05 Sinister
06 Life of Pi
07 Seven Psychopaths
08 Woman in Black, The
09 Jagten
10 Place beyond the Pines, The
TornadoEF5
-
- 5541 berichten
- 1482 stemmen
1 The Broken Circle Breakdown
2 De Rouille et D'os
3 Spring Breakers
4 Jagten
5 En Kongelig Affære
6 Despues de Lucia
7 What Maisie Knew
8 Offline
9 Project X
10 Life of Pi
11 The Place Beyond the Pines
12 Argo
13 Lo Imposible
14 Heruta Sukeruta
15 Brave
16 Flight
17 Ted
18 American Reunion
19 Jack Reacher
20 Kelly + Victor
21 21 Jump Street
22 Man on a Ledge
23 Safe
24 The Perks of Being a Wallflower
25 The Avengers
What the fuck, superjaar dit. En Django Unchained is de enige Tarantino die ik nog een beetje goed vind . The Hunger Games haalt de top 250 niet, en ik vind dat nog niet eens een slechte film (wel een beetje cheesy).
EDIT: neen foutje gemaakt, ik had één getal dubbel (Django Unchained haalt het niet ), plek 26 it is.