MENU

Frankrijk / West-Duitsland / Canada
Drama / Erotiek

geregisseerd door Just Jaeckin
met Corinne Clery, Udo Kier en Anthony Steel

De mooie O wordt door haar vriend Rene meegenomen naar een bizar buitenverblijf, waar zij ingewijd wordt in de wereld van bondage en sexuele perversie. Daarna doet hij afstand van O om daarmee een persoonlijke schuld in te lossen bij zijn stiefbroer, Sir Stephen...

geplaatst op 4 november 2002, 23:26 uur, permalink
Als deze mag, wordt het tijd dat ik alle Emanuelles toe ga voegen. En niet te vergeten de Russ Meyers.

avatar van narva77

geplaatst op 5 november 2002, 0:40 uur, permalink
He bah...

geplaatst op 5 november 2002, 2:09 uur, permalink

Zou niet weten waaom die hier niet zouden mogen.

avatar van Jordy

Jordy (admin)
geplaatst op 5 november 2002, 8:40 uur, permalink
ja hoor al die soft erotische rtl+ shit mag hier best op

geplaatst op 5 november 2002, 13:57 uur, permalink
ja hoor al die soft erotische rtl+ shit mag hier best op

Je doet de genoemde cultkoning Meyer (vaste bijnaam: de Fellini van de sex-industrie) tekort.

gimli f
geplaatst op 5 november 2002, 14:01 uur, permalink
Jongens, ik ben gelijk geinteresserd

geplaatst op 5 november 2002, 14:53 uur, permalink

geplaatst op 5 november 2002, 16:07 uur, permalink
Het boek van ene Pauline Réage was wel goed (in het genre chique porno), maar de film was veel minder.

geplaatst op 5 november 2002, 23:43 uur, permalink

Voor de echte liefhebbers: komende donderdag-Emmanuelle!

Met Krista Allen(busty woman in the elevator in Liar,Liar)

geplaatst op 5 november 2002, 23:46 uur, permalink
[/quote] En de befaamde Duitse Walter Boos en niet te vergeten alle Schulmädchen Reports 1 tm 13 + Hausfrauen Reports. [/quote]
...en de kwaliteitserotiek van Radley Metzger!

geplaatst op 6 november 2002, 19:42 uur, permalink
Jongens, ik ben gelijk geinteresserd

Da' geen Meyer, hoor!

avatar van speedy23
geplaatst op 14 september 2003, 21:27 uur, permalink
Ik heb deze film gezien in Oostende in 1977, maar had een stuk in mijn kraag en kan hem bijna niet meer herinneren. Weet iemand waar ik deze prent kan vinden in België???

geplaatst op 14 september 2003, 23:43 uur, permalink
Nou ik vond Histoire d'O toch wel net iets meer klasse hebben asl meyer en zeker als die tiroler duitse schoolmeisjes.
in die zin hoort hte hier enigszins wel thuis.
Ook Zlaman King was voor zijn tijd wel baanbrekend, ik weet eigenlijk niet of daar iets van op staat...

geplaatst op 16 september 2003, 21:40 uur, permalink
Volgens mij heb ik hiervan het boek gelezen, serieus.

geplaatst op 16 september 2003, 22:35 uur, permalink
Ik ook, en dat is stukken intrigerender.

geplaatst op 17 september 2003, 22:26 uur, permalink
Ik vond er geen zak aan. Saai.

geplaatst op 18 september 2003, 0:25 uur, permalink
Deze film is 0,5 maar ben in de war met een ander boek denk ik.

geplaatst op 24 december 2013, 13:40 uur, permalink
Na 2003 heeft dus niemand deze film meer gezien. Kan ik inkomen. Niet om aan te zien. Was destijds wel opzienbarend gezien het vele bloot. Nu kijk je daar niet meer van op. Film is zo braaf dat ik het niet eens softporno zou willen noemen.
Het is een rare mannenfantasie over de onvoorwaardelijke onderwerping van de vrouw aan de man. Over seksuele horigheid. De vrouw als bezit, Die je zelfs mag brandmerken als een koe en die je mag overdoen aan een ander. Allemaal ten gerieve van de liefde en de lust. Als ik het goed begrepen heb. Dus veel zweepslagen, martelingen en libertijnse prietpraat. Boeken en films over De Sade waren ook nogal populair in die tijd.
Maar Corinne Clery is mooi, de kapsels lekker ouderwets en de sets oogstrelend. Wat niet helemaal duidelijk is, is in welke tijd het zich schijnt af te spelen. Het begint in de jaren twintig, maar zit al snel in de jaren zeventig. Maar ach, in sprookjes kan veel....

avatar van Insignificance

geplaatst op 24 december 2013, 13:49 uur, permalink
Fransman schreef:
Na 2003 heeft dus niemand deze film meer gezien.

Dat klopt niet helemaal.