Bullet (2013)

1,82

Actie

geregisseerd door Nick Lyon
met Danny Trejo, Eve Mauro en Torsten Voges

Frank "Bullet" Marasco is een zachtaardige, oudgediende agent in Los Angeles. Wanneer hij het op moet nemen tegen een criminele bende, die het op zijn familie voorzien heeft, staat hij met zijn rug tegen de muur. Als vervolgens zijn kleinzoon gekidnapt wordt besluit hij het recht in eigen handen te nemen.

18 BERICHTEN4 MENINGEN

Ik deel jou idee.

geplaatst op 22 februari 2014, 13:23 uur, permalink
xaid schreef:
heb het idee dat ie beter kan stoppen met films maken Danny Trejo

Van mij had hij nooit hoeven beginnen!

avatar van xaid

geplaatst op 22 februari 2014, 14:11 uur, permalink
Moet je eens kijken wat een Filmlijst wat die kerel heeft...
Danny Trejo - IMDb

avatar van Petina

geplaatst op 22 februari 2014, 17:06 uur, permalink
Dus de man heeft in het jaar 2010 in dertig films gespeeld???

avatar van Brabants
geplaatst op 22 februari 2014, 22:22 uur, permalink
Als je van B-films houdt, dan heb je aan deze een hele goede. Flinterdun en standaard verhaal met zeer slecht acteerwerk. Danny Trejo past daar prima tussen. Verdere potenties moet de beste man ook absoluut niet nastreven, want het zal toch nooit haalbaar zijn.

geplaatst op 23 februari 2014, 3:35 uur, permalink
Ongeloofwaardig dom verhaaltje en gruwelijk slecht acteerwerk. Een foute Duitser met een pistooltje die een heel SWAT-team uitroeit, is maar één van de tientallen debiele scenes. Geen idee wat deze regisseur heeft gesnoven, maar hiermee kan je volgens mij echt de markt niet opkomen. De "actie"scènes zijn niet om aan te gluren. M.i. veel teveel eer om dit een B-film te noemen want dit is gewoon een gedrocht van een film.

geplaatst op 25 februari 2014, 22:47 uur, permalink
zeer slecht acteerwerk.
Het verhaal lijkt helemaal nergens op.
Bijvoorbeeld hij ontsnapt uit een ford busje en loopt een zijstraatje in en toevallig staat daar zijn 500pk sterke auto en er volgt een achtervolging.
Dat busje met de bad guys is net zo snel als zijn auto..
Nog een... De ME valt een huis binnen, ze lopen een voor een naar binnen met hun dikke geweren zonder te kijken en worden allemaal door 2 mannetjes met gewone pistooltjes neergemaaid...
Het zal allemaal wel.
Een 0.5 omdat ik geen 0 kon geven..

geplaatst op 28 februari 2014, 16:03 uur, permalink
Goed van een film met Danny Trejo in de hoofdrol kun je niet veel verwachten van het acteerwerk. Danny is echter niet eens de minste acteur in deze film. Buiten slecht acteerwerk is de montage slecht afgewerkt en is alles slecht gefilmd. De dialogen zijn van een zeer bedenkelijk laag niveau.
Zelfs voor liefhebbers van de b-actie categorie is deze film geen aanrader. Begrijp me zelf nog steeds niet, dat ik deze bagger heb afgekeken...

geplaatst op 2 maart 2014, 13:19 uur, permalink
Van mij toch een krappe voldoende, niet al te best, maar de film probeert ook niet al te serieus over te komen.

avatar van hans233
geplaatst op 3 maart 2014, 19:37 uur, permalink
Bagger van de bovenste plank zonde van je tijd om naar deze rotzooi te kijken.

geplaatst op 4 maart 2014, 15:22 uur, permalink
Ik zie die kerel wel graag spelen maar de film is echt niet goed. Tijdverspilling.

geplaatst op 6 maart 2014, 16:26 uur, permalink
Dit lijkt mij het absolute dieptepunt wat films betreft, van 2013, overigens wel een aantal sterren voor de regisseur, want met dit zeer trieste acteerniveau, een nog triester filmpje in elkaar te flansen, is ergens ( heel ver weg ) eigenlijk best wel knap.

avatar van angryflirt
geplaatst op 9 maart 2014, 0:32 uur, permalink
Danny heeft zijn beste tijd gehad, maar hij moet dit soort actiefilms niet meer willen maken. De acteerprestaties lieten veel te wensen over maar niet die van Danny alleen. Een rol van grootvader kan hij nog wel spelen maar geen grootvader die dan ook nog eens een hele bende criminelen weet om te leggen.
Maar eerlijk is eerlijk, hij is wel een icoon in de filmwereld die zijn sporen verdiend heeft.

avatar van hendriks

geplaatst op 12 maart 2014, 8:52 uur, permalink
vibd Danny Trejo een bijrol actuer echt geen hoofdrol speler.
en zie je ook die rolle nkan die niet aan

avatar van Drifter
geplaatst op 28 juni 2014, 22:04 uur, permalink
Ik vond de charles bronson film ook altijd al goed en Trejo heeft er wel wat van weg.
Leuke actiefilm, prima om te zien. Inderdaad gaat het soms wel ver maar bijvoorbeeld het verband om Trejo's hand in het laatste deel geeft aan dat er wel oog voor detail is.
Ik vind het een prima B-film.

avatar van dvdcrusher
geplaatst op 9 oktober 2014, 10:55 uur, permalink
niet in slaap gevallen bij deze film, dat wel de laatste tijd al veel zeggen. Voorspelbare actiefilm met vooral leuk geacteerde slechterikken. Deze film haalt evenwel niet het niveau van Machete.

avatar van jeroentjuhhhhh
geplaatst op 6 april 2015, 20:27 uur, permalink
Standaard revenge flick. Trejo is eens temeer de grootste troef, want verder is het aan alle kanten een rommeltje. Slappe regie, vervelend laks camerawerk (gewoon érg veel shots die vreemd gekaderd zijn) en nogal cheap effecten.
Petina schreef:
Dus de man heeft in het jaar 2010 in dertig films gespeeld???

Best veel ja, maar zo vreemd is dat niet. Dat was rondom de Machete hype en de opnames voor dit soort films worden (wanneer mogelijk) binnen een weekje er doorheen gebeukt, misschien 2: afhankelijk van de ambitie van de maker, maar vooral het budget natuurlijk. Waarbij belangrijk is om te weten dat een groot gedeelte van zijn deelnames een bijrol betreft en het met één dag geklaard is voor meneer Trejo. Staat in ieder geval niet garant voor kwaliteit

Het blijft vooral een bekende kop die je als maker graag op je DVD-hoes pleurt, ook al zit hij er maar een minuutje in. Ik begrijp zijn charme wel, ben immers vrijwillig(!) bezig met een Trejo-streak momenteel, maar het blijft een wat aparte acteur om mee te pronken.