2 Guns (2013)

3,17

Actie / Misdaad

geregisseerd door Baltasar Kormákur
met Mark Wahlberg, Denzel Washington en Paula Patton

Een agent van de Narcoticabrigade en een undercoveragent van de inlichtingendienst van de marine hebben de taak gekregen, om een onderzoek naar elkaar in te stellen. Tot ze ontdekken dat ze in de val zijn gelokt door de maffia - dezelfde organisatie waarvan de twee mannen dachten dat ze geld stalen.

188 BERICHTEN49 MENINGEN

geplaatst op 12 juli 2015, 19:59 uur, permalink
Boring!!! meer zeg ikniet

avatar van JahLex
geplaatst op 31 augustus 2015, 15:17 uur, permalink
Zonder verwachtingen gekeken en me zeer vermaakt!

avatar van Sid-the-gekste
geplaatst op 5 november 2015, 16:19 uur, permalink
Met deze film heb ik me zeker vermaakt. Alleen voor een keer om te zien, totaal niet herhaling vatbaar

avatar van Proeneke
geplaatst op 6 december 2015, 22:50 uur, permalink
Donkerwoud schreef:
Vreemd nostalgisch. Even waande ik mij weer een tiener die in zijn pyjama mee mag genieten van klassiekers als 48 Hours, Beverly Hills Cop, Rush Hour of Lethal Weapon. Het heeft diezelfde aantrekkelijke mix van tegenpolen die met elkaar samen moeten werken om cartooneske boeven naar gene zijde te helpen.

Klopt wel,ja, zo deed het aan, bij deze film. Vond m wel leuk!
Mark the Zwark en Denzel the Tranzel deden het prima.

avatar van milannn
geplaatst op 25 december 2015, 0:03 uur, permalink
Erg vermakelijke actie-misdaad film met een wat warrig en weinig origineel verhaal dat toch de gehele speelduur blijft boeien. De twee hoofdrolspelers hebben een heerlijke chemie en tillen het geheel daarmee naar een hoger niveau.
De film neemt zichzelf vooral niet te serieus en het heerlijke gelul tussen en van Denzel en (vooral) Wahlberg houdt het lekker luchtig. En dat is maar goed ook, want het verhaal leent zich niet om een te serieuze film te maken.

2 Guns is geen film die je lang bij blijft, maar het doet wat het moet doen en dat is uitstekend vermaak bieden.

avatar van Decec
geplaatst op 11 maart 2016, 23:30 uur, permalink
Een goede actie/komedie/misdaad/drama/thriller film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteurs Denzel Washington, Mark Wahlberg en Edward James Olmos...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Heerlijk genoten...

avatar van Norman Mailer
geplaatst op 12 maart 2016, 4:45 uur, permalink
"Een goede actie/komedie/misdaad/drama/thriller film."

Kom d'r tegenwoordig nog maar 'ns om...

geplaatst op 7 mei 2016, 22:15 uur, permalink
Slap aftreksel van Lethal Weapon, en andere toppers in dit genre. Slechte actie, slecht verhaal, slechte humor. Kwam er met moeite doorheen