MENU

The Care Bears Movie II: A New Generation (1986)

Alternatieve titel: De Troetelbeertjes Deel2 / Nieuwe Avonturen van de Troetelbeertjes

2,39

Canada / Verenigde Staten
Animatie / Familie

geregisseerd door Dale Schott
met de stemmen van Maxine Miller, Pam Hyatt en Hadley Kay

Het verhaal speelt zich af in een vredig 'summer camp', waar de slechte Booshart een afspraak met een ongelukkig klein meisje maakt om de Troetelbeertjes te vangen en goedheid te vernietigen. Wanneer ze ontdekt wat de gevolgen van haar beslissing zijn, beseft ze dat ze hen zo snel mogelijk moet redden voordat het te laat is.

Toine van Gaal
geplaatst op 5 februari 2003, 16:58 uur, permalink
Deze heb ik echt 800 keer gezien toen ik klein was, jeugdsentiment. 2,5 ster.

neo (moderator)
geplaatst op 5 februari 2003, 20:15 uur, permalink
is ook een ''jeugdsentiment'' van mij

geplaatst op 10 februari 2004, 11:51 uur, permalink
same here...

geplaatst op 10 februari 2004, 22:25 uur, permalink
Al een geluk ben ik niet zo gefolterd als ik klein was.

geplaatst op 15 juli 2004, 20:07 uur, permalink
man ik mocht dit vroeger niet eens zien van me ouders ze hadden liever dat ik naar the turtles en he-man/transformers keek. heel erg eng hoor die troetelmeertjes brrrrr!!!

geplaatst op 16 maart 2006, 22:49 uur, permalink
Was het niet Professor Koudhart, ipv Booshart??:

geplaatst op 22 juli 2007, 19:02 uur, permalink
zou iemand me aan deze film kunnen helpen? heb er zo een, goede herinneringen aan!

avatar van pink_roosje

geplaatst op 10 augustus 2007, 15:03 uur, permalink
heerlijk de troetelbeertjes, je kan de afleveringen kopen bij de bart smit, ik weet niet of dit verhaal erbij zit. er zijn 3 dvd's met de oude afleveringen (deel1,2,3) deel 4 bestaat ook maar dat is de nieuwere versie van de troetelbeertjes.
het verhaal komt me wel bekent voor en ik denk dat het er wel op staat.

Mewtwo
geplaatst op 7 januari 2008, 17:41 uur, permalink
Ik ben een grote troetel-fan en dit vind ik een van de leukste troetelberen films.
vooral dat deel van de film als ze nog zo klein zijn is schattig :Y

avatar van namingway24
geplaatst op 6 januari 2009, 14:58 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Niet een heel goede film maar wel één waar ik goede herinneringen aan heb. Het was trouwens nog best een enge film! Vooral de scène dat de Troetelbeertjes de sleutel van Booshart proberen te stelen en hij steeds in een ander dier veranderd was erg spannend.