MENU

3,03

Thriller / Western

geregisseerd door Logan Miller en Noah Miller
met January Jones, Ed Harris en Jason Isaacs

Luke en Sarah zijn een gelukkig, pasgetrouwd stel dat moeite heeft om hun kleine stukje land in Arizona te cultiveren. Een machtige landeigenaar genaamd Cole, de prediker van hun gemeenschap, is echter uit op hun eigendom, dat het laatste stukje land is dat hij niet bezit. De gewelddadige Cole begint hierop het jonge paar lastig te vallen. Maar wanneer dat geen effect heeft doodt hij Luke en verbergt hij het stoffelijk overschot.

geplaatst op 2 januari 2014, 12:16 uur, permalink
Heerlijke aparte western met heel veel doorgedraaide maffe personages.
Prachtige beelden en een prima soundtrack.
3.5*/4*

avatar van DjFrankie
geplaatst op 19 januari 2014, 2:04 uur, permalink
Heerlijk sfeertje, komische noot. Goeie film. Meer kan ik er niet van maken.

avatar van Piratje
geplaatst op 22 januari 2014, 3:56 uur, permalink
Een moderne western met terug oog om oog, tand om tand.
Sarah (January Jones) wordt mooi in beeld gebracht en vertolkt haar rol best.
Samen met de mooie, maar ruwe, natuurzichten met prachtige zonsondergangen krijgt deze film het volle accent van Western gebaseerd op een heel eenvoudig, voorspelbaar verhaal van een voorbeeldig verliefd koppel tot de afslachting van de schijnvoorbeelden.

4.0* Heel aardig.

geplaatst op 27 januari 2014, 13:59 uur, permalink
Leuke western (mijn favoriete genre, dat terzijde...), met fraaie rollen voor Ed Harris en January Jones. 3 Sterren.

avatar van scumfrog
geplaatst op 19 februari 2014, 20:41 uur, permalink
Een beetje vreemd, nee ongebruikelijk, maar wel goed. Ik heb me goed vermaakt met deze met humor doorspekte western.

avatar van the Shining
geplaatst op 19 februari 2014, 21:13 uur, permalink
Zeer vermakelijke film, boeiend van begin tot eind hoewel je de loop van het verhaal al snel kunt raden, niets spectaculairs dus.
desalniettemin, goede ingrediënten en een lekker vlot verloop van de film. Aanradertje!

avatar van Barry83
geplaatst op 1 maart 2014, 20:39 uur, permalink
Beetje rare en aparte western. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Wel mooie pittige dame

avatar van mr rumson
geplaatst op 6 maart 2014, 11:21 uur, permalink
Voor degene die vastgeroest zit aan de traditionele westerns.
Zal met deze western niet zoveel hebben vrees ik .
Maar als je het niet erg vind om in een western een handjevol vreemde vogels tegen te komen.
Bv: dat de sheriff ( Ed Harris )in een clownspak rondloopt waarvan alleen de rode neus nog ontbreekt . Of een brute predikant (Jason Isaacs ) die er meerdere vrouwen op na houd .
Dan heb je hier gewoon een goede western aan .
En wie wel eens een vrouwelijke Dirty Harry wil zien maar dan in een western die zit met deze film helemaal goed .
Want January Jones als Sarah Ramírez is bikkelhard ,maar ook wist ze haar rol ook nog eens geloofwaardig neer te zetten .
Ook al is het een vreemde western wat ook nog eens versterkt word door het desolate landschap en de achtergrond muziek. Wat ik overigens goed bij de film vond passen .
voor mij is dit toch een van de betere westerns die er de laatste jaren zijn uitgekomen .

avatar van benni
geplaatst op 28 maart 2014, 1:37 uur, permalink
Leuke film, genoten. Gek, maar niet te gek. Hou wel van dit onverwachte...., leuke rol voor Malfides.