MENU

2,14

Drama / Romantiek

geregisseerd door Daric Loo
met Corey Sevier, Jordan Ladd en Ryan Alosio

Het dagelijkse leven van Alex verandert voorgoed wanneer hij een korte ontmoeting heeft met een mysterieuze vrouw. Zijn hoop om haar weer te ontmoeten valt in duigen wanneer Alex erachter komt dat ze kort na hun ontmoeting om het leven is gekomen bij een ongeval. Diepbedroefd valt hij in slaap en droomt over hen samen en de liefde. Wanneer hij wakker wordt gaat hij wanhopig op zoek naar meer informatie over haar. Ge´nspireerd door wat hij ontdekt vervagen de grenzen tussen droom en werkelijkheid al snel.

avatar van jarno1975

geplaatst op 9 januari 2013, 17:31 uur, permalink

geplaatst op 18 april 2013, 16:35 uur, permalink
In de kern een positief verhaal hoe liefde je leven kan veranderen. Een prachtige, emotionele, soms hartverscheurende film over fantasie, liefde en hoop, dromen en verlies, slim en knap geschreven, met een interessant plot. Er wordt goed geacteerd en de film laat je met een goed gevoel achter. Wanneer je van zoete en intense romantiek houdt.....

avatar van nachtraafje
geplaatst op 19 april 2013, 23:22 uur, permalink
Wat een slome film, te langdradig als je het mij vraagt.. Hoewel ik het begin vrij goed vond.
Maar toen ik me eenmaal begon af te vragen "hoelang de film nog zou duren", zat ik pas op de helft!

avatar van Pazmaster
geplaatst op 24 april 2013, 23:05 uur, permalink
Zoetsappige B film met een saai en oninteressant verhaal en special FX die er niet uit zien. Het acteerwerk is matig en er was geen echte chemie tussen de 2. Snel vergeten dit. 1 ster

geplaatst op 25 april 2013, 14:07 uur, permalink
In het begin was de film nog te doen maar dan word het snel saai en verwaterd de film helaas.
Nee, er was ook geen chemie tussen die 2.
Had er meer van verwacht, stelt helaas teleur.
Deze moet je ook niet eens met je vriendin bekijken want je krijgt er echt geen warm gevoel bij.
Helemaal opt einde was het effe verterend zoals ze zeggen maar dit kan echt de film niet redden.