MENU

Verenigd Koninkrijk
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Dan Mazer
met Rose Byrne, Rafe Spall en Simon Baker

Sinds ze elkaar voor het eerst ontmoetten op een feestje zijn de op het werk succesvolle Nat en romanschrijver Josh intens tevreden met elkaar, ondanks hun grote verschillen. Josh is een echte denker, Nat is een doener. Maar belangrijker ... de vonk slaat bij hen nog geregeld over. Hun huwelijk is dan ook een droom die uitkomt, maar familie, vrienden en zelfs de man die hen trouwt zijn er niet van overtuigd dat hun relatie zal gaan slagen. Josh zijn ex vriendin en een Amerikaanse knappe cliënt van Nat kunnen dan ook nog wel eens roet in het eten gaan gooien. Beiden willen voor hun eerste jubileumjaar niet weten van opgeven, maar gaan ze het wel halen?

geplaatst op 1 december 2013, 1:56 uur, permalink
Matige film waarin een net getrouwd koppel maar met moeite door hun eerste huwelijksjaar komt. Fragmentarisch qua opzet, bestaande uit ongemakkelijke situaties. Hier en daar wel grappig (ondanks aardig wat onderbroekenhumor). Een leuke cast en wel leuk om naar te kijken, maar net niet leuk genoeg voor 3.0 sterren.

avatar van fappie
geplaatst op 9 december 2013, 19:33 uur, permalink
Ik heb me toch wel suf gelachen aan het einde. Niet heel sterk, maar net genoeg voor een zesje.

avatar van tal1b
geplaatst op 10 december 2013, 23:07 uur, permalink
Ok ben niet zo van dat sentimentele in dit soort films, maar het komische in deze film is erg grappig gedaan, zeer vermakelijk. Lekker onnozel
😄

avatar van Sammetje73
geplaatst op 29 december 2013, 10:59 uur, permalink
zeer matige film

geplaatst op 9 januari 2014, 9:02 uur, permalink
Héél grappig. Ik ben helemaal niet zo van de komedies. Als de hele bioscoop in een deuk ligt, komt er bij mij een mini glimlach op mijn gezicht. Een bepaalde gezichtsuitdrukking kan mij erg aan het lachen maken en dan is het verder stil in de bios. Maar goed. Deze film vond ik gewoon erg leuk. Ik heb de hele tijd genoten van de genante situaties. Bijvoorbeeld met het digitale fotolijstje. Anna Faris speelt meer ingetogen, maar blijft super. De rest van de cast is ook erg grappig. Waarschijnlijk zullen velen dit overdreven vinden, maar voor mij vijf sterren!!!!

avatar van rep_robert
geplaatst op 28 januari 2014, 15:38 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
De film begint wat stroefjes en het is lastig om in de film te komen, maar eenmaal op stoom wacht je een fijne, grappige film met een originele en romantische twist die je niet vaak ziet. Het einde is behoorlijk geniaal en typeert toch wel de overduidelijke Britse humor. Vanaf het gedeelte van "Will you divorce me?" tot aan de dubbele hereniging op het station is het zo ontzettend sterk.
Toch jammer dat ze de personages niet op een fatsoenlijke manier hebben weten te introduceren, waardoor je uiteindelijk met een dubbel gevoel de aftiteling bekijkt.

Dik 3,0*