MENU

Nederland
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Johan Nijenhuis
met Jan Kooijman, Gigi Ravelli en Sanne Vogel

Ibiza is het partyeiland bij uitstek. De witte stranden, blauwe zee, grote clubs, beroemde DJ’s en mooie mensen hebben een aantrekkingskracht op iedereen. De film gaat over elf mensen, in vier verhaallijnen op één eiland. Iedere bezoeker komt met zijn eigen reden naar het partyeiland. Maar alle verhalen komen onverwachts samen als Armin van Buuren komt draaien op het eiland.

avatar van Ebenezer Scrooge
geplaatst op 8 december 2013, 14:27 uur, permalink
Wat is die Marly van der Velden toch een ordinair ding. Hoe oud is zij wel niet? Negen? Van de week vertelde ze bij RTL Boulevard zo trots als een pauw dat ze met kerst in de Playboy staat. Het zal je kind maar wezen, je schaamt je toch kapot als ouder. Maar goed, ik kan het haar niet aanrekenen. Als je voor geen millimeter kan acteren dan is er altijd nog porno.

En die Willeke van Ammelrooy. Wie zit daar nog op te wachten. Die hebben ze eerst nog ergens moeten opgraven..

Tjongejonge, wat een cinematografische droefheid!

avatar van Chelsea94
geplaatst op 30 december 2013, 20:11 uur, permalink
Ongelofelijk wat een vreselijk slecht geacteerde film zeg. Die Kim Feenstra spant de kroon. Hoe durven ze haar het idee te geven dat ze ook maar een beetje acteren kan..

avatar van pierre18
geplaatst op 9 januari 2014, 20:32 uur, permalink
Op Bennie Stout na maakt deze regisseur toch echt baggerfilms. In de lijn van Costa en Volle Maan worden we nu weer getrakteerd op Verliefd op Ibiza, waarin een aantal acteurs meespelen waarvan mijn haren me echt te berge rijzen.
Ik ben een groot liefhebber van de Nederlandse film, maar na het zien van dit soort films daalt mijn liefde hiervoor behoorlijk. Als ik mag kijken naar Kim Feenstra, Jim Bakkum en Marly van der Velden verandert mijn liefde voor de Nederlandse film in een bepaalde haat. Kunnen ze deze mensen geen verbod op acteren geven? Zo ongelooflijk slecht, zonder enkele charisma.

Het verhaal is het niet waard om over te schrijven. Gaat ook nergens over. De beelden gaan daarentegen nog wel, maar blijven ook niet lang hangen.

De enige ster die ik dan geef is voor Lone van Roosendaal.

Alsjeblieft, alsjeblieft geen vervolg meer van dit soort films. Haalt de Nederlandse cultuur echt omlaag.

avatar van Parisa
geplaatst op 13 januari 2014, 0:20 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Wij hadden zin in onzin. Dus waarom niet de ‘hit’ voor tieners van vorig jaar kijken. Een niemendalletje dat geschreven is als een vakantieromannetje, gevuld met BN’ers en andere soapies.

Want laten we wel wezen. We kregen precies voorgeschoteld wat we hadden verwacht. En al in meerdere vormen hadden gekregen in voorgaande jaren. Het script is weer in de computer gegooid met wat lege plekken in de zinnen. Op plekken als locatie en hoe het personage heet. Even flink schudden en kijken wat je dan weer voor cocktail hebt.
Alleen voor tieners kan dit nog spannend kijken zijn. Iedereen die ouder is moet proberen zijn ogen open te houden. Veel verschil met een standaard soap of rerun van een oude komedieserie is er gewoon niet. En heel spannend hoe het eindigd is het natuurlijk ook niet.

Alle BN’ers hebben weer een ticket gekregen naar Ibiza, en ieder 5 regels tekst om te doen. Hoewel, de samenstelling is iets anders dan een aantal jaren geleden. Weer net wat andere gezichten. Wellicht zijn de afwezigen bezig met andere projecten, kinderen of nog wat anders. Geen idee. En ook de locatie is weer wat aangepast.
Dit project lijkt me niet heel zwaar om te doen. Lol. En ik weet ook dat de musicalmensen dit als bijbaantje hebben gedaan. Die hadden toen een understudy/alternate voor hun musical. De musicalmensen vielen me het positiefst op in dit niemendalletje/vakantieromannetje. Het stelletje Simone en Jim was buitengewoon gezellig samen. Daarnaast heeft Gigi als soapie een hoop komedie in het bloed. Dat valt me ook weleens op als ik GTST mee moet kijken. Jan viel me als andere soapie ook best wel mee.
De rest kon me eerlijk gezegd gestolen worden.

geplaatst op 16 januari 2014, 10:32 uur, permalink
Tja, wat zal ik ervan zeggen... Het eerste half uur was het toch even wie nou welke rol vervulde, . Wie is de vader? van wie zijn de kinderen? Dat had wel wat beter gekund. Het is een typisch Nederlandse film. Het is een feelgood movie met een lichtelijke overdreven verhaallijn. En ja, ool ik heb genoten van Simone Kleinsma!! Verder mooie beelden van Ibiza..

edje555
geplaatst op 15 februari 2014, 16:02 uur, permalink
Het enige wat hier goed aan is.
Armin van Buuren soundtrack.

geplaatst op 2 juli 2014, 14:31 uur, permalink
Een onbezorgd-vakantie-eiland en de gelukzaligen die er hokken wordt hier wel, meen ik, passend geschetst maar om vandaar uit een aangename film te maken, mag nog enigszins oppervlakkig, hoeft niet gewichtig, maar toch met een zekere inhoud, lijkt voor de makers een onmogelijke taak te zijn geweest.
Er zat zelfs geen pit in : handjes in de lucht en doen alsof je perfect gelukkig bent en Ibizza zit er op.

geplaatst op 2 juli 2014, 14:35 uur, permalink
Ricardos schreef:

Want de duizenden romantische komedies uit Amerika zijn níet feelgood en hebben géén 'lichtelijk overdreven verhaallijn'? Typisch Nederlands, pourqoui?