MENU

Joe's Apartment (1996)

2,69

geregisseerd door John Payson
met Jerry O'Conell, Megan Ward en de stem van Billy West

Joe komt van Iowa naar New York, en is vanwege een geldtekort op zoek naar een goedkoop appartement. Hij vindt een kamer, maar moet deze wel delen met zo'n 50.000 kakkerlakken. Deze worden echter goede vrienden met Joe.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
geplaatst op 5 september 2001, 15:35 uur, permalink
Zeer grappig filmpje. De humor is erg flauw, en zoals altijd met dat soort humor niet voor iedereen. De zingende en dansende kakkerlakken zorgden in ieder geval voor een paar momenten dat ik helemaal in een deuk lag, al stelt het filmpje verder niet zoveel voor. 3 sterren.

geplaatst op 6 september 2001, 9:10 uur, permalink
Dit was ook echt zo'n MTV filmpje, maar best leuk.

avatar van You_bastard
geplaatst op 7 september 2001, 18:08 uur, permalink
Ik moet toegeven af en toe moest ik lachen. Die kakerlakken hadden humor de rest niet.

geplaatst op 23 mei 2002, 15:26 uur, permalink
Deze film is erg liev x

geplaatst op 17 augustus 2002, 12:07 uur, permalink
Hou niet van hele erge flauwe films, maar deze film is zeker een uitzondering. Hij is iet heel goed maar wel aardig grappig. 2,5*

avatar van Sjan
geplaatst op 29 november 2002, 17:35 uur, permalink
Ik moest goed lachen om die kakkerlakken, 3 sterren!

avatar van V
V
geplaatst op 4 juli 2004, 10:36 uur, permalink
Die cockroaches waren bij vlagen hilarisch, in een verder erg flauwe, maar leuke film 3*

avatar van SuperSideSwipe
geplaatst op 29 september 2005, 22:45 uur, permalink
Ah zat al tijden te zoeken hoe deze film nou ook alweer heete. Ik vond dit namelijk een ontzetten leuke film!

Je gaat kakkerlakken ineens een stuk meer waarderen na deze film haha.

Deze film is erg grappig, aandoenlijk en vrij mooi gemaakt. Die kakkerlakken zijn inderdaad af en toe hylarisch!

Topper dit.

geplaatst op 25 januari 2006, 17:24 uur, permalink
Ik vond deze film erg vermakelijk, hoewel ik kan begrijpen dat de humor niet voor iedereen weggelegd is.

avatar van vincentclaesen
geplaatst op 25 juni 2006, 22:39 uur, permalink
deze film is zo lachen, geniaal gewoon

avatar van Justice4All
geplaatst op 26 juni 2006, 1:26 uur, permalink
superleuke film, lachen hoe de de kakkerlakken de baas zijn. 3,5 ***

jack-sparrow
geplaatst op 27 september 2006, 13:32 uur, permalink
super-grappige film met prachtige cast.
echt lachen van het begin tot het einde.
ik geef deze 3.0

avatar van OlafK
geplaatst op 11 juli 2008, 2:59 uur, permalink
Heel apart filmpje dit. Zaten een paar heel grappige stukken in. Gewoon hersenloos vermaak. Het concept is echt behoorlijk aardig uitgewerkt.

avatar van Drs. DAJA
geplaatst op 30 mei 2011, 1:53 uur, permalink
Vond hem heel erg vermakelijk, niet altijd mijn humor maar zeker een goed voor een paar sterke lachsalvo's. Ik was vooral gecharmeerd van de doorbrekende stijl. Het gemak waarmee problemen worden opgelost of zelfs erkend om vervolgens behendig gebruikt te worden in het verhaal. Ook is het geheel erg fris en sfeervol gedraaid waardoor er geen dooie momenten vallen en de film 80 minuten lang volop boeit. Erg leuk en bijzonder werkje.

avatar van Mescaline
geplaatst op 6 mei 2013, 18:04 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
In het begin best vermakelijk en met een paar onverwachte en leuke grappen maar jammer genoeg teert de film daarna teveel op het kakkerlakken plotje en voegt daar ook nog eens een boring boy meets girl verhaaltje aan vast.
Door de korte speelduur is het best uit te zitten maar ik had hier stiekem toch een tikkeltje meer van verwacht.

2,5* voor de eerste helft.