MENU

Verenigde Staten / Verenigde Arabische Emiraten
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Barry Sonnenfeld
met Will Smith, Josh Brolin en Tommy Lee Jones

In Men in Black III gaan Agenten J (Will Smith) en K (Tommy Lee Jones) terug... in de tijd. In zijn vijftien jaar bij de Men in Black heeft J heel wat onverklaarbare dingen gezien, maar niets of niemand slaat hem met zoveel verstomming als zijn norse, terughoudende partner. Wanneer het leven van K en het lot van de planeet op het spel staan, zal Agent J terug in de tijd moeten reizen om de dingen recht te zetten. J ontdekt dat het universum geheimen herbergt waarover K hem nooit verteld heeft - geheimen die zich zullen openbaren als hij samen met de jonge Agent K (Josh Brolin) zijn partner, het agentschap, en de toekomst van de mensheid probeert te redden.

kappeuter (moderator)
geplaatst op 13 december 2011, 12:24 uur, permalink

disneystore
geplaatst op 13 december 2011, 12:52 uur, permalink
Deze wil ik toch wel zien

Belooft natuurlijk geen knaller te zijn, maarja.

avatar van pierrrke

geplaatst op 13 december 2011, 14:52 uur, permalink
intussen al van 2008 geleden ofzo dat will smith nog acteerde kan dat? seven pounds was hiervoor zijn laatste film geloof ik. Blij hem nog eens te kunne zien hoewel deze film er op het eerste zicht niet heel fantastisch uitziet

avatar van jeroentjuhhhhh
geplaatst op 13 december 2011, 14:54 uur, permalink
Heb altijd al een zwak gehad voor MIB. Ook dit deed me, onverwachts, toch wel weer wat. Will Smith is sowieso één van de weinige acteurs waar Hollywood wat aan heeft.

avatar van mrwhite
geplaatst op 13 december 2011, 15:09 uur, permalink
trailer ziet er wel leuk uit. En jeroentjuhhhhh heeft gelijk over wat hij zegt van will Smith hij is één van de weinige echt goeie hollywood acteurs die er nog zijn.

geplaatst op 13 december 2011, 19:14 uur, permalink

geplaatst op 13 december 2011, 22:00 uur, permalink
ik ook, ben benieuwd..

avatar van PEN15
geplaatst op 14 december 2011, 4:55 uur, permalink
De eerste twee delen heb ik erg leuk gevonden en ben ook wel nieuwsgierig naar een deel III. Maar, Is het nou echt nodig om na een decennium dit soort vergeten films weer nieuw leven in te blazen door met een vervolgdeel op de proppen te komen? Het publiek moet zijn geheugen opfrissen waar het allemaal over ging.. tien jaar, dat is nogal wat. Ik vind dat je na zo'n lange tijd er beter mee kunt nokken en let it go.

avatar van JohnWilliams

geplaatst op 14 december 2011, 23:33 uur, permalink
Eindelijk weer is een film met Smith, ik begon te denken dat hij verdwenen was van de filmwereld

Trailer looks good!

avatar van catdog

geplaatst op 28 februari 2012, 20:19 uur, permalink
Lady GaGa en Nicole Scherzinger gaan meespelen in de film. Zijn er al vrijkaartjes?

kappeuter (moderator)
geplaatst op 5 maart 2012, 17:59 uur, permalink

geplaatst op 18 april 2012, 18:20 uur, permalink
PEN15 schreef:

ja ben het met je eens en waarschijnlijk minstens de halve wereld erbij.
maar smith en sonnefeld kunnen beiden wel een succesje gebruiken en zolang ze hun salaris maar krijgen voor de rest zal het hun verder een rotzorg zijn of wij hierop zitten te wachten.
ik hoorde dat Zoolander 2 er aankomt in 2014, dat is echt pas armoede, een tweede deel maken van een deels geflopte komedie uit 2001.

avatar van jeroentjuhhhhh
geplaatst op 24 april 2012, 19:29 uur, permalink

disneystore
geplaatst op 26 april 2012, 13:06 uur, permalink
jeroentjuhhhhh schreef:
Foto's met...aliens

Die eerste is wel neig maar de andere zijn voor mij te fake.. De enige reden om deze in de cinema te zien is Frank het mopshondje

avatar van SnakeDoc
geplaatst op 28 april 2012, 19:06 uur, permalink
Wel vette poster

avatar van Stu-Pot

geplaatst op 3 mei 2012, 20:10 uur, permalink
Waackx schreef:
PEN15 schreef:

Zoolander was fantastisch, beter dan dit flauw gedrocht. Een 2de deel kan alleen maar slagen.

avatar van 606
geplaatst op 3 mei 2012, 20:11 uur, permalink
De 3de poster, is die nu wel blijvend. Deze is wel de mooiste.

geplaatst op 4 mei 2012, 18:48 uur, permalink
Stu-Pot schreef:
Waackx schreef:

Dat jij hem fantastisch vond, prima hoor,maar het meredeel vond van niet en die film is hard geflopt.

avatar van Stu-Pot

geplaatst op 5 mei 2012, 9:54 uur, permalink
Gelukkig interesseert het me niet wat het merendeel van die film vond. Southland Tales flopte ook gigantisch op het filmfestival Cannes, en zie daar, hij staat op mijn nummer 1.

geplaatst op 5 mei 2012, 12:23 uur, permalink
Stu-Pot schreef:

fijn voor je

geplaatst op 6 mei 2012, 18:00 uur, permalink
Deze film moet ik perse zien. Lijkt me een top film. Heb de eerste 2 films ook helemaal grijs gekeken.

avatar van filmofiel
geplaatst op 9 mei 2012, 22:13 uur, permalink
Ik kan niet wachten MIIIB te zien.

geplaatst op 12 mei 2012, 22:20 uur, permalink

Niet overdrijven
Vergeet Tom Hanks niet.

avatar van Dutchmeister

geplaatst op 12 mei 2012, 22:49 uur, permalink
Ben wel benieuwd, vond de eerste delen altijd zeer vermakelijk in ieder geval!

avatar van jipt
geplaatst op 15 mei 2012, 9:21 uur, permalink
JohnWilliams schreef:
Niet overdrijven
Vergeet Tom Hanks niet.

avatar van NYSe

geplaatst op 15 mei 2012, 9:48 uur, permalink
Tom Hanks? Eerder Daniel Day-Lewis, Robert Downey jr., Ryan Goslin, Michael Fassbender, Jack Nicholson, Edward Norton, Brad Pitt en nog veel meer. Genoeg topacteurs in roulatie.