MENU

3,06

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Guillermo del Toro
met Charlie Hunnam, Rinko Kikuchi en Idris Elba

De film speelt zich af in twee gescheiden werelden. De eerste is een toekomstige versie van de Aarde waar in november 2012 een gigantisch monster uit de Stille Oceaan opdook en de stad Osaka in Japan aanviel. De andere wereld is de Anteverse, waar het monster vandaan kwam. Een portaal naar deze wereld ligt acht kilometer onder water. Sinds de eerste aanval spuugt het portaal steeds meer monsters uit die de kustplaatsen aanvallen, waaronder Tokio en Los Angeles. Om de monsters te verslaan ontwikkelt het leger het "Jaeger"-programma dat teams van twee piloten traint om gigantische mechanische harnassen vol met wapens te bedienen.

avatar van tattoobob
geplaatst op 1 juli 2014, 18:01 uur, permalink
Er komt een deetje twee aan....hoop wel dat ie iets beter is dan dit deel.
Deze scoorde bij mij vooral hoog omdat het visueel een prachtige film is.

avatar van MadMekx
geplaatst op 23 augustus 2014, 20:52 uur, permalink
In 3D Thuis gekeken. Aardige film zeker vanwege de special fx het kijken waard.

avatar van patrick95

geplaatst op 24 augustus 2014, 13:55 uur, permalink
nee, ik heb me niet verveeld toen ik gisteren deze film aan het kijken was.
enige wat ik een minpunt vind is dat de jaegers en monsters wel heel erg sloom zijn in de gevechten. of heb ik te diep in het glaasje gekeken? maar goed voor een verstandsloze film is dit zeker een aanrader.

geplaatst op 24 augustus 2014, 22:19 uur, permalink
Lekkere film waarbij je niet veel na hoeft te denken. Special effects zijn schitterend. Verhaal natuurlijk flinterdun en het einde voorspelbaar.

geplaatst op 5 september 2014, 17:00 uur, permalink
Wat is dit voor poepfilm. Eerst een niet boeiend verhaal over dat chinese wijffie en dan vervolgens 2 uur lang explosies.

En waarom regent het altijd bij dit soort gevechten en is het donker. Anders is de CGI zeker te duur.

En dat verhaal, ja ze waren hier al eerder, dat waren de dinosaurussen want de atmosfeer was toen heel anders......lol......