MENU

A Cold Day in Hell (2011)

1,24

Western

geregisseerd door Christopher Forbes
met Jim Hilton, Heather Clark en Dave Long

William Drayton , een scherpschutter tijdens de Burgeroorlog, heeft zijn vrouw en zijn thuis verloren. Hij trekt zich terug in de bergen met het doel daar rust te vinden. Elisabeth, zijn dochter waarvan hij denkt dat ze dood is, gaat naar hem op zoek. Ondertussen heeft de ex-bankier, en voormalig werkgever van Drayton, Horace Scarsdale een aantal ongure types rond zich verzameld om hem te helpen bij de opbouw van zijn spoorwegmaatschappij. Wanneer Drayton terugkeert in de maatschappij, samen met zijn dochter en vrienden, besluit hij om het tegen Scarsdale op te nemen.

avatar van fritsy

geplaatst op 15 juni 2011, 22:28 uur, permalink
Michael Madsen dik op de hoes als publiek trekker, zelfs bij IMDb moet je eerst nog op vol cast klikken om zijn naam te zien.

avatar van Barfly

geplaatst op 16 juni 2011, 1:57 uur, permalink
Vaste verkooptruc van deze maatschappij en filmmaker, zie ook All Hell Broke Loose (2009)
Anders verkopen ze deze rommel helemaal niet meer. Je moet wat.

Edit:
Vanuit de IMDb-pagina: Rated PG-13 for western violence and some smoking
Tjonge, moet niet gekker worden.

kappeuter (moderator)
geplaatst op 16 juni 2011, 8:32 uur, permalink
fritsy schreef:

Op IMDb staat de cast van deze film gerangschikt op alfabetische volgorde. Vandaar.

geplaatst op 4 juli 2011, 14:43 uur, permalink
als je de eerste seconde in de trailer ziet ............... zie ik al genoeg een zelfbouw spoortreintje van fleischmann dat een echte trein moet voorstellen met nepbomen er omheen opgenomen met een thuis camera dit is voor mij al een reden genoeg om A de film niet te kijken , B niet te stemmen en C misschien nog wel aangifte te doen van bedrog wat een zooi maken ze tegenwoordig !!

geplaatst op 7 juli 2011, 20:55 uur, permalink
Totaal gebrek aan inspiratie waarschijnlijk bang voor paarden want geen van hoofdrol spelers zit op een paard een lopende cowboy film die zich nog niet kan meten met een vooroorlogse
Stomme b film , een aanfluiting voor de western fans.

avatar van wimaroca

geplaatst op 7 juli 2011, 21:30 uur, permalink
wat een trailer zeg,echt een c-film
maar een ster geven om een trailer doe ik nooit,nu dus wel(of eigenlijk ook niet)

0.5 *

geplaatst op 8 juli 2011, 0:09 uur, permalink
kijk goed naar die trein in het begin ..hahahahaah om te huilen

avatar van 3din

geplaatst op 9 juli 2011, 17:48 uur, permalink
LOL heb de trein gezien, inderdaad een speelgoedtrein en de rest van trailer was helemaal om te huilen.

geplaatst op 10 juli 2011, 21:52 uur, permalink
Mensen kijkt eerst maar de film voor ge onzin uit kraamt.

geplaatst op 11 juli 2011, 21:14 uur, permalink
wat een aanffluiting,ik ben best wel madsen fan maar dit slaat alles,gtst acteujrs zijn nog beter dan deze ,wilde de film toch afkijken,maar wat duurd die ellende dan toch lang,zag dat iemand een 3 gaf,please laat me niet lachen,ik kan hier uren over door zeuren ,maar daar word de film niet beter vanwie bedenkt zoiets,daarom geef ik nog voor de moeite een 0.1

geplaatst op 11 juli 2011, 21:17 uur, permalink
armand 1 ik heb de film gezien helemaal,ik voel me een held,want na 10 minuten wil je hem al eigenlijk afzetten,heb jij hem gezien?jij geeft een 3 ,dan ben je toch alleen maar zoiets als het a team gewend,sorry

avatar van @quikfit
geplaatst op 16 juli 2011, 21:43 uur, permalink
Schandalig acteerwerk en een prutverhaal.Koste moeite om hem niet voortijdig uit te zetten.
Halve ster omdat lager niet gaat.

geplaatst op 16 juli 2011, 22:13 uur, permalink
Dit is de slechtste western , en de waardelooste prul ooit,wat een flop.

avatar van opa-ben
geplaatst op 17 juli 2011, 13:02 uur, permalink
Leek mij wel een goeie, de eerste 10 minuten zijn ook zeker het aanzien waard, daarna wordt het een beetje een jankfilm. Dus als je eenmaal de scene hebt gehad in het winkeltje waar een verontruste bergbewoner 2 overvallers dood schiet, omdat hij anders helemaal naar het dorp moet rijden, kun je hem wel uitzetten. Michael Madsen is dan nog niet in beeld geweest geloof ik.

avatar van qwatje
geplaatst op 22 juli 2011, 11:42 uur, permalink
ik ga deze niet eens waarderen... een halve ster is nl al te veel!
zelden zo'n slechte film gezien.
Western is mijn favoriete genre, jammer dat dit genre op deze manier geweld aangedaan wordt..... Sommige films zijn zo slecht dat ze bijna lachwekkend leuk worden. Maar deze hoort zelfs niet in die category. Hij zou zelfs van MM en IMDB verwijdert moeten worden, het is het woord film niet waard!
(Toch maar gewaardeerd, want de huidige 2 sterren is echt, veel te veel. Zo kunnen mensen hun tijd echt beter besteden en hun geld niet aan zo'n waardeloos prul besteden). Heel ver naar boven afgeronde halve ster.

geplaatst op 23 juli 2011, 0:07 uur, permalink
Na een tip van nog een western fan komt er binnenkort nog zon geweldige western van de zelfde regisseur,
ik ben met spanning in de buik aan wachten.
. Cole_Younger_&_The_Black_Train, dat wordt smullen geblazen.

avatar van klasi
geplaatst op 7 augustus 2011, 18:12 uur, permalink
madmax1 schreef:
Dit is de slechtste western , en de waardelooste prul ooit,wat een flop.

helemaal eens, gisteravond gekeken, wat een slechte film,als hij voor 0.50 eurocents in de bak bij bart smit ligt, laat ik hem lekker liggen.
was zonde van mijn tijd om hem te kijken, acteerwerk slecht en eigenlijk alles heel erg namaak.

avatar van thuisteler
geplaatst op 22 augustus 2011, 20:36 uur, permalink
dat dit soort rommel nog mag verschijnen..
doe maar 0,5 om het gemiddelde omlaag te krijgen..

geplaatst op 26 augustus 2011, 1:33 uur, permalink
Dit is geen western, dit is opgenomen in Ponypark Slagaren, wat slecht.
Ik heb nog nooit zoiets slechts gezien qua western, het begint zowat komisch te lijken als je er naar kijkt.
Hoe dat dynamiet afgaat, hoe de trein het stadje in schuift en noem zo maar op.
Ook het acteer werk is bar en boos, als acteur zou ik mij niet lenen aan zo'n slechte film.
Je schaamt je eigen om erin mee te spelen, ja met een grote hoed op en een zakdoek voor je mond zodat je niet herkend wordt.
Ik kon niet lager stemmen dan een half anders had ik dat ook nog gedaan.

geplaatst op 30 augustus 2011, 15:08 uur, permalink
Rommel van de eerste orde de film lijkt zelfs niet op een western en dan die kleding ongelofelijk lijkt wel of ze een rek hebben meegenomen bij Coolcat, het leek ook wel of ze deze prent op 100 vierkante meter hebben gedraaid.

geplaatst op 30 augustus 2011, 23:45 uur, permalink
@ stinissen

Komt allemaal goed, wordt een remake van gemaakt net als deWild-Bunch.

geplaatst op 26 december 2011, 15:32 uur, permalink
Een heelveelste-rangs B-toneelstuk zou nog meer de moeite waard zijn.
Deze film heeft a-geen snelheid, b-geen spanning, c-geen enkel acteer telent.
Het geluid lijkt er achteraf ingemonteerd, want er is toteel geen enkel geluidje te horen wat normaal is op straat e.d..
Het is slaapverwekkend en heeft veel moed voor nodig om hem uit te zien.
Krijgt van mij een halve ster omdat toch iemand de moeite heeft genomen om de film te maken.

geplaatst op 29 januari 2012, 11:22 uur, permalink
Dit is echt 36x niks! Ik heb gezocht naar acteerwerk: Zit er niet in. Zelfs de gebruikte kleding komt niet overeen met het tijdsbeeld.

geplaatst op 1 juni 2014, 15:44 uur, permalink
Brol, ik heb er helaas geen ander woord voor .....