MENU

Mr. Popper's Penguins (2011)

2,83

Komedie / Familie

geregisseerd door Mark Waters
met Jim Carrey, Carla Gugino en Angela Lansbury

Mr. Popper is een machtige zakenman uit New York, die plotseling zes pingu´ns erft van zijn vader. Hij verandert zijn appartement in een wonderlijke winterwereld. Het blijkt niet makkelijk te zijn om voor de dieren te zorgen, maar gaandeweg gaat het hem steeds beter af. Ondertussen leert Popper ook het belang van familie en vrienden kennen. Zijn beroepsmatige en zakelijke kant begint langzaam af te brokkelen.

geplaatst op 11 april 2014, 20:49 uur, permalink
'k had weinig verwachtingen bij deze film, maar 'k vond het wel een vermakelijke familiefilm. Een typische verhaal, maar vervelen deed het niet.
De cast deed het ook prima en zaten goed in hun rol. De pingu´ns vond 'k ook erg realistisch gemaakt. Veel beter gemaakt dan dat meestal het geval is.
Niet super grappig, maar hij had toch z'n momenten.
Prima film voor de hele familie, 'k heb me alvast de 90min niet verveeld.

avatar van krosnicky
geplaatst op 5 mei 2014, 11:57 uur, permalink
Zeer mooie familie film om te kijken in de winter periode met opnieuw een steen goed Jim Carrey

avatar van Edie
geplaatst op 11 december 2014, 22:41 uur, permalink
Aan gebrek aan iets anders op TV deze film maar bekeken; ik heb me prima vermaakt, het is natuurlijk allemaal voorspelbaar; maar ik had niet veel anders verwacht. Gewoon leuk.

avatar van Timothyvdmeer
geplaatst op 12 december 2014, 11:41 uur, permalink
heb me zeker vermaakt met deze familiefilm. De koude zakenman die uiteindelijk toch een hart heeft. Ja het is voorspelbaar en zeer braaf maar dat doet er niet toe.