MENU

From Prada to Nada (2011)

2,34

Mexico / Verenigde Staten
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Angel Gracia
met Camilla Belle, Alexa Vega en Adriana Barraza

Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben, en die bovendien in de achterbuurten van East Los Angeles woont...

avatar van ExToR

geplaatst op 2 januari 2011, 22:16 uur, permalink
Lijkt me een grappig filmpje, beetje cliché wellicht... Ben overigens ook benieuwd hoe Camilla Belle dit gaat spelen, vind haar heel afwisselend.

*Joly*
geplaatst op 12 februari 2011, 23:15 uur, permalink
Material Girls remake??

geplaatst op 18 april 2011, 11:21 uur, permalink
Ben toe aan een crapfilm.. zal na het kijken een oordeel vellen

avatar van lil'angel
geplaatst op 19 april 2011, 21:24 uur, permalink
wat een slechte film! 2 sterren voor de leuke jongens haha

melvddonk
geplaatst op 21 april 2011, 12:03 uur, permalink
Pfoe, wat was dit een saaie film zeg.

Toen ik zag dat Alexa Vega in deze film speelde, wilde ik hem erg graag zien. Ik vind haar altijd erg leuk, maar in deze film viel ze erg tegen. Camilla Belle kwam me meteen al bekend voor, maar ik wist niet waarvan ik haar kende. Na het opgezocht te hebben kende ik haar van 'When a stranger calls'. Leuk meisje.

Het plot was saai en er gebeurde eigenlijk, op het overlijden van de vader na, niet echt iets boeiends. Het verliefdheidsgedoe begon me vrijwel meteen te irriteren en daar ging de film eigenlijk grotendeels over.

Nee, dit was niet zo best.

avatar van diaan11
geplaatst op 24 april 2011, 14:54 uur, permalink
Precies wat je ervan verwacht: luchtig vermaak.

Geen verrassingen, maar wel prima geacteerd.

avatar van skipy05
geplaatst op 28 april 2011, 21:03 uur, permalink
Spijtig. Film viel me erg tegen. Omdat ik vind dat Camilla Belle een heel goede actrice vind heb ik deze film maar eens gezien met haar. Alleen de film viel me tegen. Verhaal is redelijk flauw. De Mexicaanse dingen vond ik allemaal maar slecht. zitten maar een paar toffe dingen in de film. Film is voorspelbaar en redelijk cliché.

avatar van Elineloves
geplaatst op 8 mei 2011, 13:34 uur, permalink
Mooie meiden die vervelende en verwende nesten moeten spelen. Dat soort films kennen we ondertussen wel. Ik moest direct denken aan Sense and Sensibility en een film van Hilary Duff en haar zusje (?), die ook in een soortgelijke film hebben gespeeld.

Het verhaal had niets nieuws onder de zon en was vrij cliché. Weinig leuke scènes, waardoor het vaker niet leuk was dan wel en er geen stijgende lijn te bespeuren was. Zelfs de 'Mexicaanse cultuur' deed me niet veel. Ze hadden ook weinig chemie met elkaar en de onderlinge relaties en banden voelden een tikkeltje geforceerd aan.

Ik had geen hoge verwachten dus ben niet teleurgesteld, maar wel zonde van mijn tijd.

avatar van rebeccaharleman
geplaatst op 9 mei 2011, 16:13 uur, permalink
het verhaal lijkt op Material Girls, maar ik vond deze zo veel beter!!

avatar van hannes64
geplaatst op 15 mei 2011, 14:25 uur, permalink
Gewoon een leuke ( met een overbekend verhaal ) film, waarin Camilla Belle uitspringt.
Wat een mooie meid.
Geinige komedie voor op een rustige zondag, zoals nu.

avatar van tal1b
geplaatst op 22 mei 2011, 11:40 uur, permalink
nou.. zo slecht was ie ook weer niet, je weet wat je kan verwachten met deze genre.. grappige mexicaanse (east LA) settings

avatar van GGG
geplaatst op 23 mei 2011, 21:19 uur, permalink
Best van genoten... Aardig om te zien!

avatar van Mariovane

geplaatst op 6 juni 2011, 0:14 uur, permalink
rebeccaharleman schreef:
het verhaal lijkt op Material Girls, maar ik vond deze zo veel beter!!

Omdat je 'm veel beter vind dan Materials Girls geef je 'm meteen maar effe een 5

Sorry hoor, maar dit soort stemmen zouden gewoon verwijderd moeten worden! Trouwens......je geeft 9 van de 10 films waar je op stemt 5 sterren!! _O^

avatar van gillie24
geplaatst op 14 juni 2011, 10:20 uur, permalink
Nee, dit is geen aanrader. Geen origineel verhaal, geen humor, slecht acteerwerk, je komt maar niet in het verhaal. Het enige leuke aan de film is Camilla Belle. Ze doet haar achternaam eer aan!!

Nee, deze film is 3 keer NADA!

avatar van henkula
geplaatst op 18 juli 2011, 12:35 uur, permalink
zat ik naar een meisjes film te kijken? ja, de muziek sprak me direct aan en dat zet gelijk een sfeer.

avatar van Chelsea94
geplaatst op 27 april 2012, 20:54 uur, permalink
gekeken voor Camilla Belle.
Een typisce tienermeisjesfilm, ik vond hem niet geweldig, mijn zusje van 14 wel.

avatar van Mega-Video
geplaatst op 1 mei 2012, 23:03 uur, permalink
Positive vibe feel good movie...niets mis mee.

avatar van witboek
geplaatst op 17 mei 2012, 17:26 uur, permalink
Een leuke film.

avatar van Gish
geplaatst op 22 mei 2012, 13:15 uur, permalink
Leuke en originele adaptatie van Jane Austens "Sense & Sensibility".
Acteerprestaties zijn soms nogal wankel, maar de film zelf heeft een warme uitstraling.
En Camilla Belle is een plaatje.

avatar van Tommy De Vito
geplaatst op 5 juni 2012, 13:18 uur, permalink
Drama, letterlijk en figuurlijk..

avatar van benni
geplaatst op 29 juli 2012, 23:55 uur, permalink
Man, wat een gevecht om dit uit te kijken. Zelfs m'n dochter van 14 had er moeite mee.. Wat een minachting voor je publiek! 1,5 is voor de leuke snoet.

geplaatst op 1 augustus 2012, 22:54 uur, permalink
echt een damesfilm dus toppie

avatar van Aapje81
geplaatst op 3 oktober 2012, 23:24 uur, permalink
Nietszeggende film met een erg zwak scenario en twee hoofdrolspeelsters die nauwelijks kunnen acteren. Alexa Vega is een aansteller en Camille Belle zie ik liever in die koffiereclame met George Clooney.

Wat dit verhaal met Sense and Sensebility te maken heeft is mij overigens een raadsel.

Zeer matig.

avatar van kwinz
geplaatst op 11 januari 2013, 23:28 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Bagger. Slechte humor en een voorspelbaar verhaal. De muziek was wel gezellig maar ik krijg al vrij snel een slaperig gevoel als ik deze film kijk. Cliche verhaal ook, met een flinke portie drama. Het enige grappige stuk (voor mij dan) was toen Edward langskwam bij het nieuwe huis en alle vrouwen in paniek raakten omdat ze dachten dat hij van de immigratiedienst was

avatar van m1701
geplaatst op 21 oktober 2013, 8:40 uur, permalink
best wel een aardige en vermakelijke film!
Verhaal niet heel bijzonder en het einde lekker romantisch.
Film keek lekker weg

avatar van hel1
geplaatst op 23 oktober 2013, 19:07 uur, permalink
Verassend leuk. Het begin, daar moet je even doorheen bijten vanwege de overacting en het feit dat de 'zusjes' totaal niet op elkaar lijken. Maar het verhaal is leuk en er zitten zelfs onverwachte wendingen in, best uniek binnen dit genre. Het mexicaanse sfeertje maakt het feelgoodgehalte helemaal compleet