Ed (1996)

1,84

Komedie / Familie

geregisseerd door Bill Couturié
met Matt LeBlanc, Doren Fein en Jack Warden

Jack 'Deuce' Cooper is een verlegen en onzekere pitcher bij een grote honkbalclub. Daarom laat manager Chubb de mascotte van de club, de chimpansee Ed bij hem achter, in de hoop dat Jack dan beter gaat honkballen. Niemand heeft echter voorspeld dat daar problemen van zouden komen...

16 BERICHTEN1 MENING

avatar van narva77
geplaatst op 20 november 2002, 18:49 uur, permalink
Allemaal kijken dit komische wanprodukt πŸ˜‰

geplaatst op 20 november 2002, 22:23 uur, permalink
Ik zie een aap ! Ik dacht dat er een sprekend paard in zat ?

geplaatst op 20 november 2002, 22:27 uur, permalink
πŸ˜„

GerwinF
geplaatst op 21 november 2002, 11:22 uur, permalink
Ik heb zowieso een hekel aan films waarin Bijvoorbeeld Een aap honkbal speelt of een hond basketbal. (er zijn er meer, maar kan kan ik effe niet opnoemen).

avatar van BoordAppel
geplaatst op 21 november 2002, 12:59 uur, permalink
Toch ook wel erg dat je met het geven van een 1,5 het gemiddelde flink opkrikt πŸ™‚

geplaatst op 11 september 2005, 3:16 uur, permalink
Not that bad. Bij vlagen toch best grappig. 2*

avatar van SuperSideSwipe
geplaatst op 22 oktober 2005, 23:50 uur, permalink
Het zal weer eens niet van mij komen om een film die 1.30 gemiddeld staat toch de moeite waard te vinden.

Ik vond het een leuke komedie, ik vind LeBlanc zowizo een goed komisch acteur.

Vond dit gewoon een leuke komedie.

avatar van JJ_D
geplaatst op 28 juni 2006, 16:21 uur, permalink
Zwak, maar wat had ik anders kunnen verwachten van de (volgens IMDb) 37ste slechtste film ooit? Een door en door slechte film, maar dat is 'Ed' niet. Hij is oersaai en ontzettend ongrappig, maar slecht? Neen, er wordt niet onaardig in geacteerd en conventioneler gefilmd kon bijna niet. Bill Couturié heeft dus zijn huiswerk gemaakt, en moesten de scenaristen nu ook nog eens degelijk geschoold zijn dan was 'Ed' een gewone slechte film geweest. Maar als ik deze 'komedie' aanschouw zonder 1 keer te lachen, dan kan je wel van een miskleun spreken, denk ik. Die 23% op IMDb vind ik eerder onverdiend, dat plaatsje in de lijst der grootste filmflaters al helemaal (, al heb ik nog geen andere film uit de befaamde 'bottom 100'-lijst gezien).
'Ed' dus bekeken uit filmische noodzaak (> "Ken uw klassiekers!", en dus ook de minst goede"), en ja: ik stond zowaar verrast dat deze film geen 30% weet te vergaren op IMDb.

avatar van stowa
geplaatst op 26 augustus 2006, 11:53 uur, permalink
zo slecht was de film niet...
af en toe grappig en LeBlanc is wel een goede komische acteur dus...
De aap irriteerde me op momenten wel...

avatar van kimberlyVD
geplaatst op 13 januari 2008, 18:08 uur, permalink
Ik vind deze film helemaal niet zo slecht! Ik vind hem zelfs goed... Toffe acteur... toffe aap... ik kan zo'n films wel waarderen ja...
Een 3,5 van mij !

desteven007
geplaatst op 20 februari 2008, 16:55 uur, permalink
Ik kan de film E.T maar niet vinden, op moviemeter.

avatar van JJ_D
geplaatst op 21 februari 2008, 19:36 uur, permalink
desteven007 schreef:
Ik kan de film E.T maar niet vinden, op moviemeter.

πŸ˜• Staat er nochtans gewoon op...

avatar van jumpstylemovie
geplaatst op 6 juni 2009, 16:34 uur, permalink
Wat een laag gemiddelde zeg! Ik heb me ontzettend goed vermaakt. Ed is cool al is het soms wel een beetje goed te zien dat hij nep is. Verder had Matt LeBlanc een leuke rol.

geplaatst op 12 september 2009, 18:11 uur, permalink
hallo waar kan ik die leuke film van ed dan downloaden .

gr henry

avatar van Sasja

geplaatst op 12 september 2009, 20:11 uur, permalink
henry1975 schreef:
hallo waar kan ik die leuke film van ed dan downloaden .

gr henry

ik denk niet dat je zoiets zou vragen hier. Deze site/dit forum is om te discusseren over films ed. niet om films van te downloaden

avatar van movie acteurs
geplaatst op 28 juli 2010, 22:16 uur, permalink
Vind de waardering toch wel onterecht. Zeker geen topper maar het was best een redelijk leuke film. Het blijft toch knap hoe zo'n beest getraind is. Dat blijft erg knap en leuk om te zien. Vooral deze aap was best geweldig πŸ˜„. 2,5.