MENU

Duitsland
Actie / Drama

geregisseerd door Thomas Jahn
met Stacy Keach, Joshua Dallas en Kelly Adams

Ben is een gekwelde jongeman die ontsnapt aan misbruik, door zijn leven in criminele straten door te brengen, met het resultaat dat hij in de gevangenis eindigt. Als Ben vrijkomt, komt hij terug als een bokser, met de hulp van zijn mentor Joe, een bokstrainer. Ben vindt een nieuwe liefde, genaamd Natalie. Maar dan komt hij erachter dat hij voor meer vecht dan alleen voor de titel; hij vecht voor zijn leven, gerechtigheid en eer.

geplaatst op 23 december 2008, 2:52 uur, permalink
Ik dacht even dat dit een Asylum-versie van The Wrestler was...

geplaatst op 3 januari 2009, 4:50 uur, permalink
deze is film is egt gewoon niks meer dan 1 ookal spoel je de film door en binnen 5 minute afkijkt dan snap je em nog steeds egt gewoon wanabee rocky ik vind het zelf echt gewoon onnodige geld verspilling zulke films

geplaatst op 14 mei 2009, 17:59 uur, permalink
Ik vondt het een zeer vermakelijke film,
zeker de moeite waard om te kijken,
het verhaal vond ik goed,
van mij mogen ermee meer van zulke films komen
Snap dan ook niet die 1 ster hier boven me,
Dus van mij een dikke vier scoort ook goed op IMDB.
en bij mij persoonlijke smaak ook hahahaha.

avatar van Rosenrot

geplaatst op 14 mei 2009, 22:32 uur, permalink
yasintje schreef:

Niet om te zeuren maar egt!!!! het is echt. Als je commentaar geeft dan graag serieus.

avatar van hannes64
geplaatst op 16 mei 2009, 11:51 uur, permalink
Ja, 1 keer zien, dan links liggen laten.
Is echt zo`n hallmarkgeval, een tv-film.
Dit is in de verste verte nooit te vergelijken met Rocky, Raging bull of elke andere goeie Boksfilm.
Zelfs deze: Gladiator (1992) zat tenminste diepgang in, en was 10 keer beter.
Vechtscenes zijn wel aardig, niet ècht goed....filinterdun verhaal.
Nee, 1 keer, en nooit meer.

geplaatst op 17 mei 2009, 9:52 uur, permalink
hannes64 schreef:
Ja, 1 keer zien, dan links liggen laten.
Is echt zo`n hallmarkgeval, een tv-film.
Zelfs deze: Gladiator (1992) zat tenminste diepgang in, en was 10 keer beter.
Vechtscenes zijn wel aardig, niet ècht goed....filinterdun verhaal.
Nee, 1 keer, en nooit meer.

Hallmark film, kom nou,
het verhaal is niet filterdun hoe jij het noemt.
Maar zit gewoon een goed verhaal in ik heb de film van begin tot het eide gezien en vond het een zeer vermakelijke film,
Die goed opgebouwd is van begin tot het einde,
ik vind dus dat ze een dikke 10 verdienen wat de film is een mooie opzet, Jongen die uit de gevangenis komt en dan zo als schoonmaker in een box club terecht komt en verder verklap ik niks,
Je moet hem echt gewoon kijken.

Gr Van een film kenner.

geplaatst op 17 mei 2009, 22:14 uur, permalink
Simpele film die des ondanks lekker weg kijkt , Stacy Keach is zo als zo vaak geweldig.

geplaatst op 21 mei 2009, 18:47 uur, permalink
zeer vermakelijke film met een goeie rol van Stacy Keach

geplaatst op 21 mei 2009, 21:46 uur, permalink
Ik hou niet zo van boksen of boksfilms, maar deze kon er zeker mee door. Goede film, alhoewel ik me wel eens even liet afleiden tijdens het boksen.
Stacy Keach had ik niet meer gezien sinds Mike Hammer, maar die beviel me zeer wel.
Een dik verdiende 3,5*

geplaatst op 2 juni 2009, 22:08 uur, permalink
Ondanks het voorspelbare karakter van deze film toch wel vermakelijk.
Kansloze jongen die zich opwerkt tot sportieve held.
Beetje liefd, beetje drama.
Kijkt lekker weg.

avatar van vranque
geplaatst op 4 juni 2009, 0:51 uur, permalink
Mir kommen die Tränen

avatar van RickZ
geplaatst op 5 juni 2009, 13:00 uur, permalink
ActieSportDrama over ex-crimineel die wordt opgeleid in het boxen. Het geheel is onderhoudend maar wel (een beetje) voorspelbaar. Kijkt inderdaad lekker weg, geen hoogvlieger maar zeker een voldoende: 3 ster

geplaatst op 8 juni 2009, 21:59 uur, permalink
Het verhaal was wel aardig ( lijkt alleen veel op dat van Rocky ) en de gevechten waren echt slecht.

geplaatst op 11 juli 2009, 17:04 uur, permalink
Een heel matige film. De verhaallijn is dun en vervalt regelmatig in clichés. Met name de verhouding met zijn moeder en de geschiedenis zijn flinterdun. Het acteerwerk van Joshua Dallas is verre van overtuigend. Al met al, zeer matig.

Nancy1980
geplaatst op 26 juli 2009, 16:17 uur, permalink
Een soort film die ik al vaker heb gezien, maar me toch boeide, gewoon een lekkere wegkijkfilm, met een goed sfeertje.

geplaatst op 3 augustus 2009, 3:50 uur, permalink
Simpele film, maar toch heel erg leuk om te kijken.
Ook een echte feel-good movie. Toch gaat het een beetje te ver om deze film 4* te geven.
Al met al, aanradertje voor eenzame avonden.

geplaatst op 16 augustus 2009, 11:13 uur, permalink
mooie leuke film

avatar van hannes64
geplaatst op 16 augustus 2009, 13:19 uur, permalink
martien76 schreef:
hannes64 schreef:

Hallmark film, kom nou,
het verhaal is niet filterdun hoe jij het noemt.
Die goed opgebouwd is van begin tot het einde,
Je moet hem echt gewoon kijken.

Gr Van een film kenner.

Filmkenner, ja...........ik heb em gezien en blijf bij dit standpunt....veel te veel overgenomen van de rocky-films......`t is en blijft een misbaksel. O-)
Oh ja, moest trouwens 1 ster zijn....voor de moeite.

avatar van tal1b
geplaatst op 2 september 2009, 22:34 uur, permalink
waar-de-loos
WAT een slechte film, heb met pijn en moeite 3/4 gedeelte gekeken, niet om aan te zien.
Gaat hij uiteindelijk boxen, (na een langdradig saai opgang komend begin) is het zo ontzettend slecht en nep gefilmd, met name de actie's pfff. nee doe mij maar rocky dan.

avatar van ex_uva
geplaatst op 15 februari 2010, 19:30 uur, permalink
Slechte B-film, waarin alle cliches in een dwaas tempo achter elkaar worden geplakt.

Pijnlijke afgang voor "Pope" uit Prison Break.