MENU

2,76

Thriller

geregisseerd door Alex Merkin
met Brittany Murphy, Mike Vogel en Danny Pino

Across the Hall gaat over Terry en zijn verloofde June. Als Terry erachter komt dat zijn verloofde vreemd gaat slaat hij door. Hij belt zijn beste vriend om hem te helpen, maar ondertussen begint alles echter een mysterieus tintje te krijgen...

avatar van diaan11

geplaatst op 18 augustus 2009, 19:24 uur, permalink
7.8/10 op IMDB stuk meer dan de enige stemmer hier tot nu toe. Toch maar kijken dus.

avatar van Wesley29m

geplaatst op 19 augustus 2009, 19:26 uur, permalink
Jammer dat die enige stemmer er geen enkel commentaar bij geeft! 2,0 op basis waarvan!

geplaatst op 20 augustus 2009, 20:28 uur, permalink
Leuk verhaal en best aardig uitgewerkt. Maar eerlijk is eerlijk, het is geen film waarbij je vanaf het begin op het puntje van je stoel zit.
Sterker nog, hij start heel flauw en komt in het begin zelfs een beetje stuntelig over. De sfeer wordt heel langzaam (te langzaam) opgebouwd en pas naar het einde toe wordt ie beter. Maar het puntje van mijn stoel heb ik niet mogen bereiken.

3 sterren.

geplaatst op 22 augustus 2009, 13:16 uur, permalink
Net gekeken naar deze film.

Vond het een zeer goede thriller, komt wat moeizaam op gang.
Dat gaf mij wel de tijd om een versnapering te pakken, dus prima.
Op het einde kun je werkelijk van de film genieten.

avatar van Raffael77
geplaatst op 27 augustus 2009, 20:55 uur, permalink
Wesley29m schreef:

Bespaar je de moeite want de film is idd zuig.

Acteer werk matig
verhaal erg simpel
slecht uitgewerkt

avatar van medansavamhel
geplaatst op 4 november 2009, 21:29 uur, permalink
Geweldige film. De film komt traag op gang maar dat stoort in dit geval niet. Voor mij draagt het bij aan de melancholische sfeer. Het acteerwerk is goed en de muziek is een geweldige toevoeging. Mooi aan deze film is hoe het verhaal zich niet in geheel chronologische volgorde afspeelt, en in combinatie met de flashbacks aan het einde komt een prachtige openbaring tot stand. Ik heb erg van de film genoten.

geplaatst op 17 november 2009, 19:33 uur, permalink
Hij was best goed hoor!

geplaatst op 10 januari 2010, 13:57 uur, permalink

avatar van Dogie_Hogan

geplaatst op 24 januari 2010, 19:00 uur, permalink
Blu-ray release: 19 jan. 2010.

geplaatst op 16 mei 2010, 18:27 uur, permalink
Zeker geen slechte thriller, al duurde het wel even voordat het echt een thriller wordt.

Verdiende 3*

avatar van savior
geplaatst op 20 mei 2010, 16:03 uur, permalink
heb m na half uurtje uitgezet.
als het vanaf het begin niet meteen boeit kan ik niet blijven wachten tot het wel wat word.
slecht slechte film.

geplaatst op 2 juni 2010, 5:25 uur, permalink
tsja, moeilijk oordelen. op zich was de film ok, de acteurs deden het goed, ook het verhaal was goed genoeg. het probleem vond ik dat het allemaal zo warrig overkwam. die continue flashbacks en toekomstscenes.. je zit in het verhaal en ineens moet je je weer focussen op iets anders. geen gemakkelijke wegkijker, een beetje hoogdravend gebracht. achteraf klopte het wel allemaal. jammer van de uitwerking.

Nancy1980
geplaatst op 18 juni 2010, 17:40 uur, permalink
best aardig filmpje, maar had al snel door wat er aan de gang was, het einde vond ik wel erg goed.
De film heeft een bepaalde sfeer die ik wel leuk vond.

geplaatst op 24 juni 2010, 0:10 uur, permalink
wat ze al zeggen van de film is
dat het begin een beetje traag maar als je het verhaal eenmaal snapt
dan is het te voorspelbaar daarvoor geef ik een 2,5

avatar van erpunited
geplaatst op 30 juni 2010, 11:28 uur, permalink
Beetje een traag begin maar daarna vond ik de film spannend. Het is alleen af en toe verwarrend door die flashbacks. Maar verder een spannende film met een goed eind. Leuk om een keer te kijken

avatar van mcdaktari

geplaatst op 18 juli 2010, 1:06 uur, permalink
savior schreef:
heb m na half uurtje uitgezet.
slecht slechte film.

na een half uurtje uitgezet

zulke gasten laten ze gewoon los rond lopen

avatar van f2sputnik
geplaatst op 17 augustus 2010, 20:34 uur, permalink
Het verhaal begint traag, maar wordt langzamerhand toch wel interessant.
Had in eerste instantie het idee dat het een belabberde film zou worden die niets zou zijn.
Heb hem toch met een goed gevoel bekeken.
Niet één van de beste films, maar toch leuk om te kijken.
Verder kan ik er eigenlijk niets van maken.
Houdt je van meer actie, ik beveel hem dan niet aan.
Wil je iets bekijken waar je bij achtover gezakt kan zitten, is dit wel de film daarvoor.

avatar van RickZ
geplaatst op 19 augustus 2010, 10:02 uur, permalink
Trage thriller met voorspelbaar verhaal, alles speelt zich af in 1 hotel en spannend wordt het nergens

avatar van lau12345
geplaatst op 6 september 2010, 22:07 uur, permalink
Matig filmpje erg voorspelbaar .
2.5 * .

geplaatst op 15 september 2010, 23:02 uur, permalink
Kleinschalige film noir met een uitstekend plot.
Je voelt van in het begin al aan dat er iets niets klopt.
Heeft me meer kunnen bekoren dan sommige big budget prenten.

avatar van El ralpho
geplaatst op 27 september 2010, 14:53 uur, permalink
Bijzonder lauw filmpje

De film probeert de kijker te verassen met de nodige plottwists die je stijl achterover zouden moeten doen slaan. Echter gebeurde bij mij eerder het tegenovergestelde; ik kukelde eerder voorover van de bank af omdat ik van verveling in slaap viel dan dat de film me enigszins wist te boeien.
De eerste 5 minuten wilde dit nog wel lukken; de intro van de prent is vrij sfeervol en de opzet van het verhaal maakt nieuwsgierig.

Maar als het verhaal zich echter uit de doeken begint te doen wordt al die nieuwsgierigheid weggenomen en wordt er plaatsgemaakt voor een zeer lauwe, oninteressante film die stikt van de geforceerde spannende momenten die je al snel niks meer kunnen schelen en die je al van mijlenver aan ziet komen.

Was nog wel benieuwd naar een van de laatste rollen van wijlen Brittany Murphy maar heel bijzonder is dat ook allemaal niet te noemen. Ook is haar rol in de film minimaal.

Met recht een straight to dvd niemendalletje.

geplaatst op 3 december 2010, 22:50 uur, permalink
medansavamhel schreef:

Ik moet mij hier helemaal bij neer leggen. Ik heb ook genoten en voor mij is de film zeker 3,5* waard!!

avatar van qwatje
geplaatst op 6 december 2010, 17:53 uur, permalink
Er zat aardig filmwerk in (ik bedoel dan mooie opnames) het verhaal was echter te simpel en het plot zie je als verwende kijker al van mijlenver aankomen. Toch is het al met al geen hele slechte thriller. Er wordt best aardig geacteerd en ook de vele flashes in de film maken hem best dynamisch. Voeg daar de vele mooi geschoten plaatjes toe... Dan krijg je al met al een prima film voor een avondje thrillen 2,5*

avatar van Noodless
geplaatst op 12 december 2010, 8:44 uur, permalink
Ik ga volledig akkoord dat de film redelijk voorspelbaar is en misschien wat spanning ontbreekt.
Maar toch blijft de film wel interessant om te volgen tot het eind. Het verhaal zit wel goed en als kijker wil je weten hoe de vork nu precies in elkaar steekt. Omdat het verhaal gemakkelijk te volgen is , kun je je focussen op de details. En op dat vlak zit het verhaal dus goed.
Aangename doorsnee-thriller ! 6,5/10

avatar van zeemeerna
geplaatst op 3 februari 2011, 0:17 uur, permalink
matige film. Ok ietwat te traag, zeker gezien de weinige inhoud. Muziek met teveel pretenties. Sfeer wel aardig, maar niet realistisch. Brittany heeft alleen haar eenden-lipjes getuit. Weinig acteren.1 ster voor de moeite.

avatar van horrorfreak23
geplaatst op 2 juli 2011, 23:19 uur, permalink
Vermakelijke film maar er zitten niet echt spannende momenten in voor mij. Integendeel alles wordt enorm uitgerokken vind ik. Ik word niet echt warm of koud van deze film. Ook vind ik Brittany Murphy verkeerd gecast. Een andere actrice zou de rol volgens mij veel beter en sterker neergezet hebben.

geplaatst op 1 oktober 2011, 20:45 uur, permalink
heb deze een tijd geleden gezien en vond het een hele goede film ga em nog maar eens kijken

geplaatst op 17 juli 2012, 18:05 uur, permalink
dit is geen film voor een groot publiek. je hebt er wat 'kijkervaring' voor nodig.....maar het is een goede film die ondanks zijn traagheid ,erg boeit. de afloop wist ik al na een kwartier al,maar ik ben erg geoefend hahahha. goede film maar zeker niet voor iedereen , die uit zijn dak gaat bij rambo,waterworld,dances with the wolves etc. etc. het 'spektakel zit in het verhaal en de sfeer....compliment voor de muziek, ietwat te theatraal ... okee.drie sterren. (goede smaak jeroenhoijtink,dat je hem nog een keer wilt zien.)

geplaatst op 5 mei 2013, 23:34 uur, permalink
Een eenvoudig verhaal over vriendschap en jaloezie, dat in stukken verteld wordt. De film heeft zijn momenten en een intrigerend plot, maar na het eerste halfuur weet je al wat er staat te gebeuren. Daardoor is de rest ontbloot van iedere spanning. De cast speelt op een aanvaardbaar niveau.

geplaatst op 19 mei 2013, 21:17 uur, permalink
Beetje traag, maar best leuk filmpje. Beetje voorspelbaar,maar toch een lekker sfeertje.
Meer dan voldoende, dus ³ sterren.

geplaatst op 8 februari 2014, 22:27 uur, permalink
Niet doorheen te komen, het leek wel een film van 3 uur. Voorspelbaar, trager dan rééééte traag, matig acteerwerk, zat echt helemaal geen fut in. 1,5*