Power Play (2003)

1,53

Actie / Thriller

geregisseerd door Joseph Zito
met Dylan Walsh, Alison Eastwood en Tobin Bell

De Verenigde Staten worden getroffen door een energiecrisis. Tegelijkertijd teisteren verwoestende aardbevingen California. Tijdens het schrijven van een artikel over de energiecrisis, stuit de journalist Matt Nash op de mysterieuze verdwijning van drie milieu-activisten die schending van de milieuwetgeving door een electriciteitsbedrijf aan de kaak wilden stellen. Nash slaagt er in te infiltreren en ontdekt dat proeven van Saturn Energy de aardbevingen veroorzaken.

4 BERICHTEN1 MENING

avatar van Macmanus
geplaatst op 3 januari 2005, 14:47 uur, permalink
Per ongeluk terecht gekomen bij deze waardeloze film.
Het was allemaal zo vreselijk slecht en daarom was het soms echt te hilarisch voor woorden. Het acteerwerk bijvoorbeeld;
Een baas tegen zijn hulpje; “We zijn geen moordenaars”
Hulpje; “O nee”.
Met zo een schorre stem en zo een wazige blik in zijn ogen.
Verder schieten een paar huurmoordenaars de halve stad dood, maar lukt het ze maar niet hun doel te raken. En dan komen er nog een paar explosies in voor.

De grootste fout die de makers maakten bij het maken van deze film was dat ze zichzelf veel te serieus lijken te nemen. Je krijgt nergens de indruk dat ze gewoon een droge B-film wouden maken a la Dead or Alive. Ondanks je dat misschien wel zou denken aan het lezen van mijn bericht.

0.5* Nou vooruit een 0,74* omdat het zo ultiem slecht was 🙂

geplaatst op 5 november 2007, 14:20 uur, permalink
ik sluit me helemaal aan bij de reactie hier boven, ik heb de film niet helemaal gezien, maar iemand kwam er mee aan dat die de "ultimate"slechste film had... paar stukjes gezien.. het is inderdaad de slechtste film die ik gezien heb

geplaatst op 23 november 2012, 23:06 uur, permalink
Overduidelijk een b-film, maar toch eentje die het bekijken wel waard is.
Oké, sommige scènes zijn echt over de top, zelden zo snel auto's zien ontploffen..
Maar het verhaal valt wel mee...

geplaatst op 2 juni 2015, 21:10 uur, permalink
Prima aktiefilm die lekker wegkijkt.