MENU

2,34

Actie / Thriller

geregisseerd door Brent Huff
met Vladimir Rajcic, Michael Madsen en Mark Dacascos

De film volgt een Servische militair die naar Amerika reist om zijn verloren broer terug te vinden. Hij weet niet dat zijn broer de sleutel heeft van een verwoestend wapen, dat hun vader jaren geleden heeft gemaakt.

avatar van Raffael77

geplaatst op 23 september 2009, 8:20 uur, permalink
Deze film sla ik over. Ik heb de trailer gezien en het lijkt op een zeer slechte b-film waarin ook nog eens slechte effecten in gebruikt zijn.

geplaatst op 5 juni 2010, 21:59 uur, permalink
gaat weer nergens over 4.50 stem zonder reden

avatar van Gromule

geplaatst op 6 juni 2010, 17:11 uur, permalink
Maar goed dat er nog imdb is!

geplaatst op 9 juni 2010, 18:35 uur, permalink
Vreselijk film 1000 in een dozijn .

avatar van Thorak

geplaatst op 11 juni 2010, 20:09 uur, permalink
Michael Madsen en Mark Dacascos, dat klinkt al als een vreselijke B-film met over de top actie en slechte acteerprestaties. Gezien het verhaal zal het ook wel weer zo'n film zijn met van de overdreven slechte accenten.

geplaatst op 11 juli 2010, 21:42 uur, permalink
Toch vind ik het zo zonde van Micheal Madsen dat de gast al die fokking slechte rollen maar blijft accepteren, en hij is er ook een echte held in om de creme de la creme onder de boutfilms te vergezellen, heb het grote genoegen hem te hebben mogen leren kennen onder het kijken van de prachtfilm Natural Born Killers en vond zijn rol daarin overtuigend en denderend, een zeer gore corrupte en uiterst coole agent, dus interesse was gewekt maar kan er verder geen noemen, een titel waarin Madsen een rol heeft die dan goed zou zijn, hoop dat hij nog s een betere film aandoet want mn respekt is echt gedaald naar 0, geef de film een halve ster! Want je moet t maar durven vrijgeven slecht werk als dit, foei!!!!!

geplaatst op 17 september 2010, 22:34 uur, permalink
Geen hoogvlieger deze film, maar ik vond het scenario wel goed gevonden.
Ik kan niet zeggen dat het een slechte film is, en Michael Madsen is natuurlijk een pluspunt, maar de rest van de cast was ook redelijk goed.
Voor mij krijgt de film een voldoende, ik heb me vermaakt met deze prent en daar draait het hem toch om.

avatar van Thorak

geplaatst op 14 januari 2011, 17:30 uur, permalink
NLjoeri_30 schreef:
Ik heb je post zo'n 5 keer moeten lezen voor ik de inhoud een beetje dacht te begrijpen, maar ik geloof wel dat ik het met je eens ben.
Michael Madsen is een erg goede acteur die zich steeds vaker in slechte films laat lokken. Niet alleen in NBK blonk hij uit maar ook in films als Reservoir Dogs, wat een rol was dt!
Ooit op de gok de film The Last Drop gekocht voor 8,50. Michael Madsen, Billy Zane, Karel Roden, Tommy Flanagan en Sean Pertwee, allemaal goede acteurs! Het verhaal is dan wel heel erg hetzelfde als Kelly's Heroes maar soit.
Achteraf hadden ze mij geld moeten geven voor het feit dat ik de winkel van die dvd af heb geholpen. Wat een draak van een film